مشکلات اقتصادی با رونق تولید برطرف می‌شود

امام جمعه موقت شهرکرد تأکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور با رونق و افزایش تولید برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد، امروز ۹ فروردین ۹۸ در خطبه‌های دومین نماز جمعه سال جدید در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید» گفت: رونق تولید در اصل تداوم بخش اقتصاد مقاومتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و مسئولان باید به این دو مؤلفه، توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی باید به توان تولیدی کشور توجه کرد و همه مردم و مسئولان باید برای رونق تولید مشارکت، همکاری و تلاش کنند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد، با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر در کشور و استان، از حمایت مردم برای یاری رساندن به سیل زدگان قدردانی و اضافه کرد: بارش‌های اخیر موجب جبران بخشی از کم آبی و پر شدن سد‌ها شد که جای شکر بسیار دارد.

فاطمی ادامه داد: البته این نعمت بزرگ، خساراتی هم به دنبال داشت که مسئولان اجرایی باید برای جبران آن و رفع مشکلات ایجاد شده تلاش کنند.

وی همچنین به دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی به لطف خدا و توان جوانان خود، در اوج اقتدار است.

انتهای پیام/ص

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: شهرکرد ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار