تشکیل جامعه اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج)

امام جمعه شهرکرد گفت: تشکیل جامعه اسلامی زمینه‎ساز ظهور امام زمان (عج) است.

تشکیل جامعه اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج)به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ فروردین ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) و روز جهانی مستضعفان گفت: انتظار برای ظهور امام زمان (عج)، امری تحول آفرین است.

وی افزود: تحول در درون و رفتار و کردار بر اساس آموزه‌های دینی، ویژگی منتظران راستین امام زمان (عج) برای فراهم کردن زمینه گسترش عدل و داد در جهان با ظهور آن حضرت (عج) است.

نکونام اظهار داشت: ظهور امام زمان (عج) در گرو تشکیل دولت و جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است که همه باید برای تحقق آن، جهاد و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت اسلامی در کشور تشکیل شده است، اما تا فعالیت کامل آن بر اساس قوانین و قواعد اسلامی فاصله وجود دارد تصریح کرد: در این راستا باید دولتمردان در روش و منش بر اساس مبانی اسلامی و متعهدانه عمل کنند و از گرفتاری‌ها و بازی‌های حزبی، جناحی و گروهی دور شوند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تلاش برای برقراری امنیت و سلامت نظام، از مأموریت‌های موفق مجموعه وزارت اطلاعات است.

نکونام همچنین به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و افزود: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران ناشی از خشم دشمن نسبت به موفقیت‌ها و اقتدار این نهاد انقلابی است.

وی، حضور مؤثر در دفاع مقدس، مقابله با گروهک‌ها و تجزیه طلبان، خنثی کردن بحران‌های سیاسی و فتنه ها، مبارزه با داعش، خدمات رسانی در عرصه‌های عمرانی و سازندگی از طریق قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، شکل دهی بسیج، تقویت توان دفاعی و موشکی کشور، شکل دهی مقاومت در منطقه، و همچنین خدمات رسانی در هنگام بلایای طبیعی از جمله سیل امسال را از جمله اقدامات سپاه پاسداران برشمرد.

نکونام پیرامون ۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در سال ۱۳۵۹ در صحرای طبس هم گفت: استکبار جهانی شکست تلخی را در این روز تجربه کرد.

وی در پایان، از مردم خواست؛ کمک و یاری به سیل زدگان کشور را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار