مدیرکل بنیادمسکن لرستان ازاعزام ۴ اکیپ ارزیاب به به مناطق آسیب دیده ازسیل شهرستان دلفان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیادمسکن لرستان ازاعزام ۴ اکیپ ارزیاب به شهرستان دلفان خبرداد.

مسعود رضایی گفت: باتوجه به شدت وقوع سیل و بروز خسارات به واحد‌های مسکونی در شهرستان دلفان ۴ اکیپ از نیرو‌های حوزه فنی مهندسی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان به مناطق آسیب دیده از سیل در شهرستان دلفان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه عمده خسارات وارده در شهرستان دلفان، مربوط به روستا‌های دهستان میربگ جنوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان دلفان می‌باشد، افزود: درپی بارش‌های اخیر قسمتی از کوه مشرف به روستای دمباغ دچار رانش شده و به ساختمان‌های مسکونی و دیواره جاده اصلی این روستا خساراتی وارد نموده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با این عنوان که کار ارزیابی و برآورد خسارت روستا‌های دمباغ، مله خان، نعمت آباد، کن خان یعقوب، گچ بندی، کاظم آباد تیزآب، علی آباد تیزآب و یوسف آباد به انجام رسیده است، افزود: اکیپ‌های ارزیاب در اولین ساعات وقوع سیل کار برآورد خسارت را با جدیت شروع نموده و عملیات میدانی به منظور برآورد خسارات روستا‌های واقع در دهستان میربگ جنوبی در حال انجام می‌باشد.

 

انتهای پیام/ب

۴ اکیپ ارزیاب به شهرستان دلفان اعزام شد

 

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.