رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: ۵ سالن ورزشی شهرستان برای اسکان و مقابله با سیلاب احتمالی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیومرث آریا متین، رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک بیان داشت: ۵ سالن ورزشی شهرستان برای حضور شهروندان و مسافرانی که پس از سیلاب اخیر با مشکل مواجه شده‌اند تجهیز و آماده سازی شده است و این سالن‌ها نظافت و تجهیز شده و برای حضور شهروندان مشکلی ندارند.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهدای معلم، سالن ورزشی حجاب، سالن شهید سروندی، سالن کوی جمهوری اسلامی، سالن مجموعه ورزشی شهر آزادی برای اسکان مسافران نوروزی پس از سیلاب روز‌های گذشته، استفاده شده است.

آریا متین عنوان کرد: اقدامات لازم برای تامین نیاز‌های آنان به اجرا رسید که یکی از این اقدامات، راه اندازی مرکز اسکان مسافران نوروزی پس از سیلاب و بارندگی اخیر بود که سالن ورزشی ۲ هزارو ۵۰۰ نفره شهید سروندی برای حضور شهروندان انتخاب و آماده سازی لازم صورت گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: این سالن یک مجموعه استاندارد و مجهز در استان خوزستان بوده و بیش از این نیز مسابقات بین المللی تختی در رشته کشتی فرنگی را میزبانی کرده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی بیان داشت: فعالیت مراکز اسکان اندیمشک به صورت شبانه روزی است و سالن ورزشی شهید سروندی در جاده انقلاب و یکی از پر ترددترین معابر شهری اندیمشک واقع شده و برای اسکان مسافران نوروزی پس از سیلاب اخیر در صورت لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اسکان مسافران نوروزی در اندیمشک

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.