مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی ثبت شد.

ثبت بیش از هفت میلیون تردد در جاده‌های آذربایجان غربی طی نوروز سال جاریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  افزود: طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه سال قبل آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ماه امسال بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است که محور سلماس-ارومیه، مهاباد-ارومیه و ارومیه - سرو پرترددترین محور‌های ارتباطی را شامل می‌شوند.

ارسلان شکری با بیان اینکه ساعات ۱۷ الی ۱۸ و ۱۸ الی ۱۹ ساعات اوج تردد در جاده‌های آذربایجان غربی است، ادامه داد: از این تعداد تردد ثبت شده در محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد اختصاص به مبادی ورودی و خروجی استان دارد که ملکان – میاندوآب و بالعکس، سقز – بوکان و بالعکس و تبریز-ارومیه و بالعکس بیشترین تردد‌های این مبادی را دارا هستند.

این مقام مسئول با اشاره به متوسط سرعت وسایل نقلیه متردد از جاده‌های آذربایجان غربی اضافه کرد: متوسط سرعت این وسایل نقلیه ۷۷ کیلومتر بر ساعت برآورد و ۶/۷ درصد از مجموع تردد‌ها متخلف شناسایی شده است.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان

 
برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.