مدیر تیم اعزامی هلال احمر ترکیه به ایران گفت: با هماهنگی هلال احمر ایران امدادرسانی تا پایان بهبود اوضاع این کشور را ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،آنیل کوچه‌بال مدیر تیم اعزامی هلال احمر ترکیه به ایران گفت: پنج دستگاه کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه برای سیل‌زدگان ایران ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه کامیون‌های مذکور با عبور از گذرگاه مرزی گوربولاغ عازم مناطق سیل‌زده در ایران می‌شوند، تصریح کرد: این محموله‌ها شامل ۳۲۰ تخته چادر، ۵۰۰ عدد تخت خواب، ۱۰۰ بسته بهداشتی، یک هزار و ۶۲۵ تخته پتو، ۳۶۰ قلم وسایل آشپزخانه و ۶۰ عدد اجاق‌گاز هستند.

مدیر تیم اعزامی هلال احمر ترکیه به ایران گفت: به اذن الهی کمک‌ها را به سیل‌زدگان خواهیم رساند، ملت ترکیه همواره حامی مظلومانند و از شهروندان خواسته شده به کمپین کمک برای سیل‌زدگان ایران بپیوندند.

کوچه‌بال تصریح کرد: در مرحله نخست برای ۳۲۰ خانوار مایحتاج اساسی ارسال کردیم و در نظر داریم با هماهنگی هلال احمر ایران به امدادرسانی خود تا پایان بهبود اوضاع این کشور ادامه دهیم.

عصر امروز پنج کامیون حاوی کمک‌های بشردوستانه کشور ترکیه از کمرگ بازرگان وارد ایران شد تا در اختیار سیل زدگان استان‌های مختلف کشور شود.

 

انتهای پیام/م

 

کمک کشورهای ترکیه به سیل زدگان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.