آقای روحانی از استاندار خراسان شمالی برای مدیریت پیشگیرانه، واکنش سریع و مناسب در مقابل شرایط بحرانی اخیر استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، آقای روحانی رئیس جمهور در تماس تلفنی با آقای شجاعی استاندار خراسان شمالی ضمن ابلاغ برای اقدامات پیشگیرانه و مدیریت سیل سلام ویژه به همه مردم و مسئولان این استان بابت روحیه همدلی و وحدت و همکاری سخت کوشانه، از مدیریت مناسب و واکنش عالی و به موقع استاندار و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، فرمانداران، بخشداران و تمامی نهاد‌های مردمی خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد.

استاندار خراسان شمالیی نیز در این گفتگوی تلفنی از رئیس جمهور، متقابلا به خاطر توجه ویژه و اختصاص اعتبارات لازم در هیات دولت برای کمک به استان‌های سیل زده به ویژه خراسان شمالی تجلیل کرد.

محمد علی شجاعی در ادامه گزارشی از روند امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب‌های اخیر از جمله ارسال نیرو‌های امدادی و خدماتی و اقلام و تجهیزات مورد نیاز و برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران و همچنین آماده باش کامل استان و برنامه ریزی برای اقدامات پیشگیرانه به رئیس جمهور ارائه کرد.

انتهای پیام / ب

قدردانی رئیس جمهور از استاندار خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.