۱۳ فروردین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی با حضور دکتر لاریجانی تشکیل و آخرین وضعیت استان در خصوص خسارات وارده ناشی از سیلاب و بارندگی‌های شدید مورد بررسی قرار گرفت.

لاریجانی به اراک رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،علی لاریجانی رییس شورای اسلامی به دعوت استاندار مرکزی و مجمع نمایندگان استان برای بازدید از مناطق سیل زده‌ی استان و همچنین در جریان قرار گرفتن از میزان خسارت ناشی از سیل به اراک سفر کرد.

لاریجانی عصر روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی گفت: شرایط ناشی از بارش های اخیر در استان مرکزی به خوبی مدیریت شد و شاهد تلفات انسانی در این استان نبودیم.

وی افزود: حوادث و خسارات ناشی از بارش‌های اخیر و سیلاب‌ها نشان می‌دهد که در مواردی با نواقصی در کارها مواجه هستیم که بایستی رفع شود، البته حجم بارش نیز بسیار زیاد و غیرقابل پیش بینی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:اینکه بعد از چندین سال خشکسالی، ابتدای سال ۹۸ با بارش رحمت الهی مزین شد را فال نیک می‌گیریم، البته در این مدت تعدادی از استان‌ها نیز درگیر سیلاب و مشکلات ناشی از آن شدند.

وی گفت: در استان مرکزی خوشبختانه طی حوادث سیلاب اخیر ضایعه انسانی نداشتیم که جای قدردانی دارد، چرا که تلفات انسانی همچون صدمات مالی قابل جبران نیست و این به سبب تدابیر اندیشیده شده و بهره گیری از تصمیمات مبتنی بر دانش و تجربه محقق شد.

انتهای پیام/ی

نداشتن ضایعه ی انسانی بر اثر سیلاب در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.