فرمانده ناحیه امام علی (ع) سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از آمادگی ۵۰ گروه جهادی استان برای اعزام به مناطق سیل زده خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عادل ساری، فرمانده ناحیه امام علی (ع) سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در منطقه شیبان اهواز با اشاره به سرازیر شدن سیلاب در برخی از مناطق استان بخصوص منطقه بامدژ، زرگان اهواز و دشت آزادگان گفت: همزمان با این اتفاق، بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های ناحیه امام علی (ع) سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برای ترمیم سیل بند‌ها وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال سرریز شدن سیلاب در منطقه زرگان اهواز و همچنین نزدیکی این منطقه به هسته مرکزی شهر، با همت مردم، نیرو‌های بسیج و سپاه و همچنین دستگاه‌های خدمت رسان موفق به ترمیم سیل بند و جلوگیری از نفوذ آب به این منطقه شدیم.

ساری اذعان داشت: تا زمانی که گروه‌های جهادی با اعتقاد راسخ پای کارهستند، هیچ خطری مردم استان و اهواز را تهدید نمی‌کند لذا جای هیچ نگرانی نیست.

فرمانده ناحیه امام علی (ع) سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: درحال حاضر ۵۰ گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل زده استان آماده هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: نیرو‌های ناحیه امام علی (ع) به غیر از اهواز در مناطق مختلف استان خوزستان بخصوص دشت آزادگان و بامدژ حضوری فعال دارند و خدمت رسانی به آسیب دیدگان درحال انجام است.

سرهنگ عادل ساری در ادامه گفت: سپاه ناحیه امام علی (ع) در ایجاد و ترمیم سیل بند‌ها در جاده ساحلی شرقی اهواز نیز ورود کرده و در کنار سایر دستگاه‌ها درحال خدمت رسانی است.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی در هر زمانی که مردم نیاز به کمک داشته باشند در صحنه حاضر می‌شوند و در صورت نیاز نیز بر تعداد این نیرو‌ها اضافه خواهد شد.

فرمانده ناحیه امام علی (ع) سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اذعان داشت: اکنون ۱۵ گروه جهادی در منطقه بامدژ و دشت آزادگان به مردم آسیب دیده خدمت رسانی و در زمینه جابجایی اهالی روستا‌ها تلاش می‌کنند.

وی از مردم خواست در این شرایط بحرانی با بسیج و سپاه همکاری کنند تا این بحران به خوبی پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام/گ

حضور فعال سپاه پاسداران برای امدادرسانی به سیل زدگان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.