مهران مدیری شب گذشته در عیدانه «دورهمی» میزبان شبنم مقدمی، حمیدرضا آذرنگ و بابک جهانبخش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شب بعثت پیامبر اکرم (ص) و سیزدهم فروردین روز طبیعت ویژه برنامه «دورهمی» که قرار بود در ایام نوروز پخش شود، شب گذشته در قالب یک ویژه برنامه با اجرا و کارگردانی مهران مدیری روی آنتن رفت.

انتقاد تند مهران مدیری به نحوه عملکرد مسئولان در سال ۹۷/ شروع بازیگری مجری دورهمی با نقش پیاز!

مدیری در ابتدای برنامه پس از تبریک سال جدید به تماشاگران درباره بازگشت برنامه «دورهمی» و تغییرات در طراحی صحنه و دکور جدید برنامه خبر داد و گفت: ما قرار نبود، برگردیم، اما الان اینجا ایستادیم. در واقع امشب فقط یک ویژه برنامه است و ما دوباره بعد از بیست روز اردیبهشت ماه هفته‌ای سه شب با شما خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به طراحی متفاوت دکور، بیان کرد: تنها چیزی که در این برنامه تغییر کرده، دکور ماست. البته، چون عید است، خواستیم سفره هفت سین داشته باشیم، اما متوجه شدیم که امسال کمپین‌های مختلفی مثل؛ نه به ماهی، نه به سبزه و حتی نه به سنجد وجود دارد، که ما هم از خیر گذاشتن سفره هفت سین گذشتیم.

مدیری درباره برگزاری موزه «دورهمی» تاکید کرد: قول می‌دهیم تا نمردیم، موزه دورهمی را برگزار کنیم، در واقع خیلی از دوستان ما هنوز هدایای خودشان را به موزه اهدا نکردند و هنوز هماهنگی‌ها با سازمان صدا و سیما انجام نشده است، ولی قول می‌دهیم تا قبل از شروع سری جدید این حراجی را داشته باشیم.

مجری و کارگردان «دورهمی» درباره تولید مجدد این برنامه یادآور شد: در بین تماشاگران چند نفری هستند که چپ چپ نگاه می‌کنند و می‌گویند؛ شما که خداحافظی کردید و گفته بودید دورهمی برنامه ندارد؟! اما الان اینجا هستید؛ درواقع اصلا قرار نبود دوباره برگردیم، اما به ما پیامک دادن و گفتند سری جدید «دورهمی» را شروع کنید. گفتیم جا نداریم، برای گروه لوکیشن فرستادن، گفتم زمان نداریم باز لوکیشن فرستادن، تا جایی که من ساعت دو نیمه شب با دکوراتور برنامه تماس گرفتم و زمان را مشخص کردم و شد این چیزی که الان شما آن را می‌بینید.

مدیری در ادامه صحبت‌هایش با مطرح کردن مشکلات اقتصادی سال گذشته، از بین تماشاگران دو نفر از کسانی که سال ۹۷ با ورشکستگی مالی مواجه شدند را روی صحنه آورد و از آن‌ها درباره شغلشان جویا شد و گفت: سال پیش تبلت‌هایی که به شرکت کنندگان می‌دادیم، حدود ۲۰۰ هزار تومان بود و فکر می‌کردیم خیلی گران است، اما الان هر کدام ۸۰۰ هزار تومان شده، پس درست فکر کنید و رای بدهید تا حق کشی نشود. (با خنده)، با این روش از سال بعد هزینه تبلت ۱۹ میلیارد تومان می‌شود.

وی ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم به جامعه امید تزریق کنیم، عده‌ای نشستند و دَم از گرانی و بدبختی و .. می‌زنند، (با کنایه) باید گفت: عزیزم زندگی زیبایی‌های خودش را دارد، فقط باید درست نگاه کنیم.

مدیری در ادامه برنامه از اولین مهمان خود شبنم مقدمی بازیگر سینما و تئاتر که این روز‌ها مشغول بازی در سریال «هیولا» است به روی صحنه دعوت کرد و مقدمی زودتر از دعوت مدیری روی صحنه «دورهمی» حاضر شد و به گفتگو با او نشست و از مجموعه فعالیت‌های خود گفت.

گلایه خانم بازیگر از دیده نشدن نقشش در  «شبی که ماه کامل شد» 

وی ابتدا با بیان اینکه امیدوارم امسال را علی رغم تمام ناملایمات به خوبی بگذرانید، درباره حضور در «هیولا» گفت: نقشم را دوست دارم و اینکه تا امروز نقش‌های مختلف را بازی کردم، دلیلش این است که دوست دارم همه نقش‌ها را تجربه کنم، اما جذاب بودن آن‌ها را باید شما به عنوان کارگردان و مردم بگویند که دوست داشتند یا نه!

مدیری درباره حضورش در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» پرسید و مقدمی ادامه داد: بله! در فیلم «شبی که ماه کامل شد» نقش سختی داشتم، اما فکر می‌کردم بیشتر دیده شود، نه به خاطر جایزه، بلکه فکر می‌کردم از نظر منتقدین بیشتر بررسی و توجه شود.

انتقاد تند مهران مدیری به نحوه عملکرد مسئولان در سال ۹۷/ شروع بازیگری مجری دورهمی با نقش پیاز!

بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش» در پاسخ به سوال دیگر مدیری اظهار کرد: برای من همه سال‌ها بهترین هستند و از همه کار‌هایی که تا امروز انجام دادم خوشحال هستم و کاری ندارم که از انجام دادن آن پشیمان شده باشم.

مقدمی با اشاره به همکاری خود کارگردان‌های جوان و کار اولی، گفت: ریسک پذیر هستم و بیشتر کارهایم با کارگردان‌های جوان و کار اولی است، و از بین آن‌ها همکاری با نرگس آبیار را بیشتر دوست دارم.

مدیری درباره اتفاقات سال گذشته و نوروز ۹۸ پرسید و گفت: سال جدید مدام پای خبر بودیم و به ما امید تزریق می‌کردند. (با کنایه)

مقدمی گفت: سال ۹۷ واقعا سال سختی بود و سال ۹۸ را هم با یکسری اتفاقات عجیب و غریب شروع کردیم. واقعا نمی‌شود در مقابل چنین حوادثی بی تفاوت باشیم. درواقع باید به هر نحوی که شده این‌گونه اتفاقات کارشناسی شود و این نعمت به بلا تبدیل نشود.

کنایه مدیری به مسئولان در زمان وقوع زلزله و سیل

مدیری به زلزله کرمانشاه (سرپل ذهاب) اشاره کرد و گفت: هیچ وقت کارشناسی نمی‌شود. وقتی زلزله کرمانشاه آمد همه مدیران بار‌ها جلسات متفاوت گذاشتند و میان موز‌ها و نارنگی‌ها تصمیم گرفتند که خانه‌های ویران شده را بازسازی کنند و برای بی‌سرپناه‌ها محل اسکان بسازند و موظف به مقاوم سازی بودند. سیل هم مثل زلزله، آب هم می‌رود سرجای خودش و همه چیز تمام می‌شود تا سیل بعدی همین ماجرا ادامه دارد.

مجری و کارگردان «دورهمی» در ادامه این برنامه یادآور شد: حتما همه شما در جریان هستید که امسال تعطیلات هیجان انگیزی داشتیم و همه مسئولان تا کمر در آب بودند و پا دوچرخه می‌زدند. اما در همین جریان هم یکی از گزارشگر هم خیلی لوندانه و دلبرانه از داخل آب گزارش می‌داد، و آنقدر دلبرانه بیان می‌کرد که فکر کردیم نصف دیگری از آن که زیر آب است، پری دریایی. (با خنده)

انتقاد تند مهران مدیری به نحوه عملکرد مسئولان در سال ۹۷/ شروع بازیگری مجری دورهمی با نقش پیاز!

اعتراف جهانبخش به تکراری شدن آهنگ هایش

همچنین شب گذشته بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ مهمان دیگر «دورهمی» بود و دو قطعه از آثار عیدانه خود را اجرا کرد و گفت: کارهایم روی تکرار است، موضوعات تمام شده و آنقدر خواننده زیاد شده است که من فقط سعی می‌کنم سبکی که خودم دارم را ادامه بدهم و در زندگی کاری و شخصی ام کم نذارم.

مدیری در ادامه برنامه با تشکر از تمامی تغییرات جوی و حوادث، افزود: جای دارد از همه حوادث محترم، سیل، زلزله، تصادفات، آتش سوزی و ... عاجزانه خواهش کنم که مقداری هوای ستاد بحران و مسئولان را داشته باشند، این بنده خدا‌ها را غافلگیر نکنید. چند روز پیش پیامکی از ستاد بحران بریام ارسال شد که زده بود از بوق زدن در جاده خودداری کنید، احتمال ریزش بهمن است. حق دارند، البته بوق نزنید. از فردا با هر نفس کشیدن در جاده هم احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

کارگردان «دورهمی» در میان صحبت‌هایش درباره روند تولید این برنامه یادآور شد: وقفه بیست روزه‌ای که بین برنامه امشب تا سری جدید افتاده، تقصیر من است، چراکه هنوز تصویربرداری سریال «هیولا» تمام نشده و ما چند روز دیگر هم کار داریم تا به اتمام برسانیم.

ایفای نقش‌های عجیب و غریب  آذرنگ و مدیری

مدیری در ادامه برنامه میزبان دیگر مهمان خود حمید رضا آذرنگ بود و با او درباره اصالتش، مجموعه‌های فعالیت‌های او به گفتگو نشست.

آذرنگ در ابتدای صحبت هایش در پاسخ به سوال مدیری که سال گذشته برای تو چگونه گذشت، بیان کرد: همه سال‌ها شبیه هم هستند، فقط مدیریت آن‌ها تغییر می‌کند و متفاوت است.

این بازیگر سینما و تئاتر با عنوان اینکه بیشترین دغدغه اش، مشکلات جامعه و رویداد‌های پیرامونش هست، بیان کرد: هنر ماندگار در طول تاریخ آن چیزی است که حرف مردم یک سرزمین باشد. من هرگز نمی‌توانم از کنار اتفاقات ناپسند در جامعه بگذرم و حرف مردم را نادیده بگیرم و آن‌ها را شاد کنم.

انتقاد تند مهران مدیری به نحوه عملکرد مسئولان در سال ۹۷/ شروع بازیگری مجری دورهمی با نقش پیاز!

آذرنگ در ادامه در پاسخ به سوال مدیری گفت: پدرم آبادانی است و من در تهران به دنیا آمدم، اما در اندیمشک بزرگ شدم.

وی به مشکلات مردم جنوب کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش که حیات بخش هستند، جان مردم ما را دارد می‌گیرد و از سرزمین ما هم جنوب همیشه مهجور بوده است، استانی که گرفتاری‌های بسیاری را از این کشور برطرف کرده، خودش درگیر بلایا و گرفتاری هاست.

مدیری در ادامه گفت: برای همین جنوبی بودنت، هست که همیشه کارهایت برای این خطه است و حال و هوای جنگ دارد؟

آذرنگ پاسخ داد: نه! به این دلیل نیست. من هشت سال جنگ را در اندیمشک بودم و آن ایام این شهر، شهری جنگی بود که همه سرباز‌ها و نیرو‌ها در آن رفت و آمد داشتند. در واقع تاثیراتی که آن دوران بر من و هم‌نسلان من گذاشته این اجازه را نمی‌دهد که از چیز دیگری حرف بزنیم.

کارگردان نمایش «خنکای ختم خاطره» در ادامه تولد مهران مدیری که ۱۸ فروردین است را به او تبریک گفت و بیان کرد متولد، ۲ خرداد سال ۵۱ است.

آذرنگ گفت: پیرتر به نظر می‌رسم و این کاملا درست است. در واقع رنج کشیدن هنر نیست، ولی هنر سرزمین رنج هاست، برای همین است که از سن و سال اصلیمان بیشتر دیده می‌شویم.

مدیری درباره بازیگر آذرنگ گفت: او در دبستان نقش حبه انگور را بازی کرد و آنقدر بازی بدی داشت که بیرونش کردند. منم با ته پیاز بازیگری را شروع کردم! بهم گفتند یه پیازی هست که شما ته اون پیازی؛ نمی‌دانم چجوری آن نقش را قبول کردم (خنده)

انتقاد تند مهران مدیری به نحوه عملکرد مسئولان در سال ۹۷/ شروع بازیگری مجری دورهمی با نقش پیاز!

مدیری در پایان گفت: من دیگر نمی‌دانم چه بگویم، سال گذشته همین ایام بود که «دورهمی» تمام شد و من هرآنچه که بلد بودم درباره مشکلات، اتفاقات کشور را گفتم، به زبان تندی هم بیان کردم، اما الان همه می‌گوییم کاش پارسال بود. سال ۹۷ واقعا شاهکار کردیم، از بحران اقتصادی و ارز گرفته تا معیشت مردم، زلزله و جدیدا سیل که به آن اضافه شده است.

مجری و کارگردان «دورهمی» بیان کرد: چه کار می‌کنید با خودتان و با ما (مردم). گفتند این ویژه برنامه سیزده بدر است اوقات مردم را تلخ نکن، به مردم امید بده! ما هم گفتیم چشم. اجازه بدید امشب چیزی نگویم و حرف‌ها برای سری جدید «دورهمی» بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
نباید اجازه بدید برنامه هایی این چنینی سنگ بنای جدا کردن مسوول از مردم در درجه اول و توهین به عزت ایران و ایرانی را در درجه دوم در پوشش انتقادهای درست بگذارند. اول باید مجال رشد افرادی که نقد سازنده دارند را فراهم کنند و دوم چرا باید یک بازیگر (مدیری) که اتفاقا خیلی هم بازیگر جذاب و دوست داشتنی است، به صورت کنترل نشده ای در مقام مغز متفکر و سیاستمدار و منتقد اجتماعی جا بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
دستت درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۰:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام به مردم عزیزکشورم خداوندانشااله به بازماندگان سیل وزلزله شهرهای کشورم صبرواستقامت عطاکند.
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۳:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
دمتت گرم مهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
هر سال یه مشکلی برجسته میشه. عجیبه این سالای اخیر کشور همه جوری ورشکست شده. سیل زلزله وضع اقتصادی و برجام و...اینا ظاهر مشکلات هس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
برنامه ای ساختگی برای نا امید کردن مردم
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۰:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
ظلم و ستم وزارت نیرو به زندگی و معاش و رزق و روزی یک پیرزن شهید داده و دختر فلج روستایی و بستگان زجردیدۀ ایشان،
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۸:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
درود بر آقای مهران مدیری
بسیار عالی صحبت کردند و واقعا حرف دل مردم را می گویند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
با سلام . اقای مدیری عالی هستن . ممنون از این که حرف دل مردم رو میزنید . امیدوارم هم چنان به کارتون ادامه بدین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
با سلام . اقای مدیری ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
با سلام . عشقه مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۰۶:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
آقای مدیری شما دوست داشتنی هستی واقعیتهای امروزی که همه مردم دارند با ان دست وپنجه نرم میکنند را در فیلم بره ره گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام به مهران مدیری شما ها که از صحبت های مهران دلگیر شدید یک لحظه تک و تنها بنشینید ولی بر اساس وجدان درونی خودتان قضاوت کنید شاید طرز گفتن مدیری یه کم بد بوده ولی بیندیشید وجدانا اگر حقیقت را نگفته بعد انتقاد کنید مگر جای امید برا مردم گذاشتند که دارید دنبالش میگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
می بخشید آقای رحمانی فضلی .. عصبانی خسیس .. از این به بعد در صحبت کردن همه بلایا را عادی جلوه می دیم.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۲:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
جناب مدیری شجاعتتون قابل تحسینه
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۲:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
دمت گرم
مدیری
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۲:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
عشقم (مدیری)داره راست میگه
دمت گرم
عاشقتم مدیری
Germany
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
بعضی از ملت چه قدر تابلو نشون میدن که جیره خوار دولت هستن
Slovenia
دنا
۱۴:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
حقیقت رو گفته.
والله که باید بیشتر از این گفت و تندتر انتقاد کرد.

گرونی..
بی برنامگی در مهار سیل..

امید چی؟؟؟؟؟
بیکاری.. مدرک دکترا.
ازدواج پردردسر ..
یخچال میخوای بخری باید بیست میلیون پول بدی!!!!!!!!!!!!!!!1
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
مهران مدیری عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
کسی که در آمد میلیاردی داره نباید از مشکلات مردم حرف بزنه چون درکش نمیکنه هر کی میخواد باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۲:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
اینکه در سیل چه کسی مقصره وباید مجازات بشه صددرصد درسته ولی تورو به خدا یکی هم از این مهران مدیری انتقاد کنه که میلیاردی پول میگیره ولی یه برنامه مسخره تحویل ملت میده مثلا چه ربطی به ما داره این صحبت با مهمانها با این سوالات مسخره که از چی خوشت میاد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
خب ی عده خوششون میاد ی عده نه واسه اونا که خوششون میاد میسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم بر مدیری و طرفدارهای خودش
Iran (Islamic Republic of)
دكتر رضايي
۰۰:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
جناب مديري
افاضات شما در برنامه دورهمي را به صورت كامل مشاهده كردم
متاسفم براي شما كه مسخره كردن مردم سيل زده
انتقاد با استهزا تفاوت دارد
متاسفم براي مرفهين بي دردي مثل جنابعالي و تماشاچيان حاضر در استوديوي دورهمي كه با اين افاضات شما ميخندند

در كنار همه كاستي ها و بي برنامه گي هاي به وجود آمده در مقابله با سيل امسال، تلاش مردم و نيروهاي جهادي ستودني است كه متاسفانه در فهم جنابعالي نميگنجد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
دلار 4000 تومنی شده 13000 تومن همه قیمت ها 3 برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تقصیرازماست اگرازهمان اول میخ خودمان روخوب میکوبیدیم ومسولین خوب انتخاب میکردبم ادمهای با لیاقت وکاردان الان وضعیت کشورمان اینطورنبود ک الان خودمان ازانها انتقادکنیم وبگیم هیچ کاری برامون نکردن!!!!!¿¡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
عشقست مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
آقای مدیری این مسئولین ثابت کردند نه انتقاد پذیرند نه مرد عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مسئولان مقصر باید محاکمه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اولین مرگ هنری اتفاق افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
پس مرگ تدریجی مردم چی؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
هنر بحثش از سیاست و اقتصاد جداس ..
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۰:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
برای مسئولان کشور ما همان زلزله کرمانشاه و ...باید درس عبرت در کلاس مدیریت بحران می‌شد، متاسفانه در اینگونه مواقع فقط بازار حرف و قول دادن و مصاحبه کردن و.... داغ است. وجدانی مسئولین مخصوصاً مدیران رفع بحران کشور با توجه به هشدارهای هواشناسی قبلش چه اقداماتی برای پیشگیری از این همه خسارات سیل بعمل آوردند...؟؟؟؟ هیهات . چرا امکانات مورد نیاز برای رفع این بلایا و بحران‌های طبیعی در کشور ایران به حد کافی وجود ندارد؟ واقعاً اگر همکاری مردم شریف ایران نبود چه اتفاقات ناگواری رخ می‌داد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
انتقاد كردن راحت ترين كار دنياست اگه راس ميگي راه حل بده
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۹:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام راه حل دادن برای کارهای اجرایی وظیفه مسئولین هس نه هنرمند.هنرمند میاد بصورت طنز مشکلات رو به مسئولین گوشزد میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اگ هنرمند بلد نیست راه حل بده پس به چه حقی کمپین حمایت از اقای ایکس راه انداخته بود...شاید یادتون رفته سخنان سلبریتی ها را در زمان انتخابات .شاید از مشکلات جامعه ما یکیش اینه که همه تو هر امری خبره هستند و به راحتی دارن راجب همه چی اظهار نظر می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اگه میخواست راه حل بده خوب یکی ازمسولین کشوربود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تا الان یک قسمت از دورهمی رو هم کامل ندیدم و خیلی هم علاقه به هر برنامه ای ندارم اما با وجود مشکلات همچنان قلبن و روحن خوشحالم و با امید زندگی می کنم
و شخصا غمامو تنها می خورم و به دنبال حلشونم هستم اما دنبال آه و ناله پیش این و اونم ابدا نیستم و شادیهامو سعی کردم به جا و درست با بقیه تقسیم کنم و الحدلله خدا هم تنهام نذاشته...
از این آه و ناله های بازیگرا و امثال اینام که متاسفانه زیادن هم دل خوشی ندارم و معتقدم واقعا حد خودشون رو نگه نمی دارن خوب شماها که این همه کاربلدین بیاین از هنر بیرون پا بذارین داخل گود و مشکلات رو حل کنین و جای بی لیاقتا رو بگیرین و ما رو سرافراز کنین نه اینکه بشین آینه دق
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۶:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مگه دروغ میگه هر بار ما یجور غافلگیر شدیم پلاسکو،سانچی،زلزله،سیل..‌‌.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
باید یا دورهمی پخش بشه یا خندوانه چون هر دوتاش دارای یک محتوا و مهمان ها هم گاهی اوقات یکی هستش . به نظرم دورهمی یک مسابقه بزاره دیگه تکمیل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مدیری بزرگ حرف دل همه ما رو گرفتی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام آقای مدیری براتون آرزوی بهترین ها رو دارم .. همه مردم مطلع هستن شما هم حرف دل ما رو زدید نعمت و برکت و شادی از ایران رفت مردم با سیلی صورتشون و سرخ میکنند . 40 ساله ک تحریم هستیم این اتفاقات ربطی ب تحریم نداره ایران ویران شد از بی کفایتی مدیران .. ب کی بگیم از کی بگیم.. تمااام هم و غم مون شده فردا از زندگی امروزمون لذت نمیبریم لبخندها از ته دل نیست .... به امید زندگی بنام انسانیت....
Iran (Islamic Republic of)
قدرت اله شیرازی
۱۵:۴۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
با سلام خدمت آقای مدیری محترم استادی که نمونه اش تا حا لا نیامده قدرش را می دانیم آرزوی سلامتی وطول عمر برای این عزیز داریم خدا نگهدارت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
امیدواریم این انتقادها موثر باشه، ومسؤلین رامنقلب کند نه فقط بیننده باشندوبی تفاوت،؟؟!! وبگویند: خب مردم همه چیزرامیدانند؟!!! مسؤلین به عزت مردم خوداحترام بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام مدیری خیلی مردهستش
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۱۵:۳۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
حتما چون هم نام توست مهران خان؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
امثال آقای مدیری فقط استادبیان مشکلات وهدایت خنده ها بسوی آن هستند...درصورتیکه در برهه ی مشکلات کسانی موفقند که مشکلات راکشف ودر مسیر حل آن راهکارهای اساسی مطرح وتلاشی مضاعف بخرج می دهند...
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۴:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
این آقا انگار از امور کشور خبری ندارد . آقا جان تحریمه و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تحریم هم شده بهانه کم کاری ها و سو مدیریت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
واقعا باید متاسف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
آقای مدیری حرفهای شما حرف دل ما مردم است،ولی این روش درکشورم تمومی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
دوستت دارم اقای مدیری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مدیری عشقی
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۱۳:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
کاش بفهمن بعضیا که قصد مدیری ناامید کردن نیس..داره حرف دل تمام مردمو میزنه...انتقاد تند انجام میده بلکه مسئولین به خودشون بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
درود بر مدیری
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام ودورود بر مهران مدیری وهرکسی که حرف حق میزنه خدا پدر ومادرتو بیامرزه که به فکر مردمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
جناب اقای مدیری لطفاحدخودتونو نگه دارین اولاتمام تلاشها رونبایدزیرسؤال برد ...واقعامتأسفم
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۱۳:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
کدوم تلاش؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
چی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
حد چی رو نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مدیری واقعیت رو میگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
حرف حق برای بعضی ها تلخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
چی میگی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
حد خودتون یعنی چی؟ این آقا حامی مردمه
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۶:۳۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مگه برات چیکار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
یکی از مسولین کشور داره نظر میده
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۰:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
واقعاً که.... هروقت کسی حرف حق را زد سریعاً یک خط و نشان و تهدید و با توهین بهش میشه.
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین
۲۰:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
فعلا منفی ها رو داشته باش تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
.واقعامتأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
درود بر مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشنناس
۱۲:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
مدیری والا صدات معلومه از جای گرم در میاد من معلم بازنشسته بایک و ششصد حقوق هم اگه یه کار با پول میلیاردی دستم میدادند و میگفتن چهار تا کلمه حرف خوشگل بزن و بگو شاد باشم همه چیز گل و بلبله والا بخدا اگه از تو بهتر اجرا نمیکردم بد تر هم در نمیامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
نگین بخدا بده مگه چقدر به ایشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
همون بهتر که بازنشته شدی.مدیری حرف حق میزنه شما نمیفهمید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تویی که از فهمیدن سخن گفتی معلومه یا خودت اقا زاده ای یا استادت که اینچنین میفهمی .اخه تو چی میدونی غم ،نداری ،دلواپسی ،نوعدوستی چیه تو برو دنبال سلبریتی مورو علاقه ات بگرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تشکر
تشکر
تشکر .....
از مهران مدیری عزیز

ان شا الله همیشه سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
رسانه ملّی فقط و فقط باید برای مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
ممنون که هستی مدیری دوست داشتنی. بهترین برنامه 97 و حتما 98
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
عشقه مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
ازآقای مهران مدیری متشکریم.حرف دل مامردم راگفتید.آیامثمرثمرواقع می شود؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تیتر دوم برام جالب بود واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
برنامه ای ساختگی برای نا امید کردن مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
به جای انتقاد سازنده داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
خوب یعنی دروغ میگه واسه مردم چیکارکردن مسولین وضعیت مردمو خوب نگاه کنید ببینیدچندنفرمردن چقدرکشورخسارت دیده بعدازاین حرفها بزنید!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
ایشون که در همه مورد کارشناس هستند و صاحب نظر چرا مجری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
خدا کنه برنامه دورهمی باز مجددا شروع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
من به بازیگری علاقمندم توروخدا در تست بازیگری منو قبول کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
فقط و فقط باید برای مردم باشه
Germany
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
یکی بگه صدای ملت مستضعف رو چه کسی باید بشنوه ؟؟؟؟؟خدایا خودت جای حق نشستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
وای مدیری بی نظیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
کجاش بی نظیره از حد گذشته