راه ارتباطی ۱۴ جاده فرعی کوهستانی در روستا‌های گیلان بازگشایی شد.

بازگشایی ۱۴ جاده فرعی کوهستانی در گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بارندگی روز‌های گذشته موجب ریزش کوه و بسته شدن برخی از جاده‌های فرعی کوهستانی و روستایی در شهرستان‌های تالش، رودسر، رضوانشهر، رودبار، آستارا، ماسال و فومن شده بود که با تلاش راهداران در ۴۸ ساعت گذشته بازگشایی شد.
محمد رضا نازک کار افزود: جاده روستایی لته رود بر اثر بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه در منطقه اشکورات رودسر تا فروکش کردن آب مسدود است.
وی افزود: در حال حاضر بجز جاده فرعی پونل- خلخال و یک جاده فرعی روستایی، سایر جاده‌های استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: همچنین در پی بارش‌های گذشته۳۶کیلومتراز جاده‌های کوهستانی استان در حوزه شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و تالش برفروبی شد.
محمدرضا نازک کار با تاکید بر اینکه مسافران در دامنه کوه و یا مسیر‌های کوهستانی تردد نکنند افزود: هموطنان در صورت مواجه با هرگونه مشکل در جاده‌های استان گیلان با شماره ۱۴۱ یا شماره مرکز بیسیم اداره کل به شماره ۳۳۳۱۱۱۱۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

بازگشایی راه های کوهستانی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.