رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تمامی راه های استان باز است و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی جریان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت:راه ارتباطی روستا‌هایی که بر اثر بارش سنگین برف در ۲ روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شده و در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان باز است.

وی افزود: روز گذشته راه ارتباطی مسدود شده حدود ۱۵ روستای قروه بازگشایی شد و اکنون همه راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در جریان است.

زندی بیان کرد: در حال حاضر در هیچ کدام از محور‌های مواصلاتی استان بارندگی گزارش نشده و فقط در برخی نقاط شاهد کولاک‌های مقطعی هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: از دهم فروردین تاکنون ۹ هزار و ۶۹۰ کیلومتر باند در استان توسط ماشین آلات راهداری برف روبی شده است.

زندی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۹۵ خودرو گرفتار در برف رهاسازی شد، افزود: در همین مدت ۲۵ نفر گرفتار در برف توسط عوامل راهداری نجات و در راهدارخانه‌های استان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/م

تمامی راه‌های مواصلاتی کردستان باز است

برچسب ها: راهداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.