رئیس پلیس راه استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم ساوه - تهران خبرداد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم ساوه - تهران تا ۱۷ فروردین ۹۸به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸ تا تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ فرودین ماه محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم ساوه - تهران اعمال می‌شود.

سرهنگ کهریزی افزود: بر این اساس تردد هرگونه کامیون و تریلر به جز حمل‌کنندگان موادسوختی و غذایی در این مسیر تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ فرودین ماه ممنوع بوده و مسیر جایگزین برای تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها آزاد راه ساوه - همدان است.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت سفر، از رانندگان خواست نسبت به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس دقیق بوده تا سفری ایمن را برای خود و همراهانشان داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش سوانح رانندگی بیان کرد: تعداد کشته شدگان سوانح رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی از مدت زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون ۲۷ درصد کاهش داشته است.

در حال حاضر با دلیل سیل و آبگرفتگی مسیر اراک - ازنا در حوزه استحفاظی استان لرستان مسدود است و مسیر جایگزین آن مسیر اراک- توره - بروجرد و اراک - توره - ملایر است و یک لاین جاده اراک - فراهان در محدوده آزاد مرزآباد تا مشهد میقان هم مسدود است و لاین مخالف به حالت رفت وبرگشت درآمده است.

انتهای پیام / ج

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کاهش ۲۷ درصدی سوانح رانندگی نوروزی خبرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار