رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان به شکل خودجوش استان های سیل زده حضور پیدا کردند و فدراسیون نیز هماهنگی ها را انجام داد.

سهرابیان مقدم: قایقرانان به شکل خودجوش استان های سیل زده حضور پیدا کردندعلیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور قایقرانان کشورمان در مناطق سیل زده و کمک رسانی به سیل زدگان و اینکه آیا این اقدام خودجوش بوده است و یا اینکه خود فدراسیون آن را مدیریت کرده است گفت: بچه‌های ما در چنین مواقعی خودشان خودجوش وارد عمل می‌شوند، اما فدراسیون قایقرانی نیز با توجه به بخش نامه‌ای که صادر شده بود و آماده باشی که در کل کشور اعلام شده بود هیئت‌های استانی ما جمع شدند و با هماهنگی فدراسیون به محل‌هایی که درگیر حادثه سیل هستند و قایقرانان می‌توانستند به آن‌ها کمک کنند اعزام شدند.

او در مورد شهر‌ها و استان‌هایی که قایقرانان در آنجا حضور پیدا کردند گفت: گلستان، اصفهان، شیراز، کهگیلویه و بویراحمد، شیراز و لرستان محل‌هایی بود که بچه‌های ما رفتند و همچنان نیز آنجا حضور دارند. امیدوارم این وظیفه‌ای که بر گردن ورزشکاران قایقرانی بود مورد قبول مردم قرار گرفته باشد.

سهرابیان مقدم در مورد کمک‌هایی که قایقرانان انجام داده اند گفت: در قسمت کمک رسانی، رساندن دارو، پوشاک، غذا، شیر خشک، پتو و... در مکان‌هایی که قایق‌های بزرگ موتوری امکان رفت و آمد نداشتند حضور پیدا کردند و موثر هم بودند.

او در مورد دستور وزیر ورزش برای کمک به سیل زدگان استان لرستان گفت: امروز نیز هیئت‌های استانی اطراف استان لرستان به دستور وزیر ورزش و جوانان مایحتاجی که از طریق استانداری لرستان در حال جمع آوری است را به سیل زدگان خواهند رساند.مقداری از کمک‌ها به دست سیل زدگان رسیده است و ما بقی کمک‌ها نیز در حال ارسال شدن به پلدختر و خرم آباد است.

سهرابیان مقدم در مورد فعالیت فدراسیون در ایام نوروز گفت: فدراسیون در ۵ روز ابتدایی تعطیل بود، اما در باقی روز‌ها به فعالیت خود ادامه داد. من نیز یک روز از تعطیلات برای ارسال بخشنامه‌های که باید به استان‌های مختلف می‌رسید آنجا حضور داشتم.


بیشتر بخوانید:

برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور ۱۸ پاروزن

سهرابیان مقدم: می خواهند میزبانی مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا را از ما بگیرند

جوابیه امیرشقاقی در مورد شایعه دریافت رشوه از قایقرانان


انتهای پیام/

صحبت های سهرابیان مقدم در مورد حضور قایقرانان در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار