قایقران تیم ملی کشورمان گفت: امسال نسبت به سال گذشته ورزشکاران بیشتری در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت کرده اند.

احمدی: تعداد ورزشکاران حاضر در مسابقات افزایش یافته استامید احمدی ملی پوش قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مورد این مسابقات گفت: امسال نسبت به سال گذشته ورزشکاران بیشتری در مسابقات شرکت کرده اند. قایقرانان در رشته کایاک به 4 گروه 9 نفره تقسیم شده اند. از هر گروه 6 ورزشکار به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در 3 گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند. در این 3 گروه نفرات اول تا سوم به فینال A صعود می کنند و نفرات چهارم تا ششم به فینال B می روند. نفرات برتر فینال ای به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

او در مورد اردوی تیم ملی قایقرانی برای مسابقات کسب سهیمه المپیک گفت: اردوی تیم ملی برای رقابت های کسب سهمیه المپیک از هفته دیگر آغاز خواهد شد. رقابت های کسب سهمیه المپیک نیز در سال بعد برگزار خواهد شد.

احمدی در مورد تجهیزات لازم برای ان رشته و آیا مشکلی از این بابت دارند یا خیر گفت: مشکلی از بابت تجهیزات نداریم و لوازمی که به آن نیاز داریم در اختیارمان قرار دارد.

او در مورد مسابقات لیگ قایقرانی کشورمان گفت: از مسابقات لیگ قایقرانی استقبال خوبی صورت گرفته است و 7-8 تیم با یکدیگر رقابت خواهند کرد. من نیز سرباز هستم و به همین علت در تیم نزاجا حضور دارم.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا این رشته از لحاظ درآمد برای ورزشکارن شرایط خوبی دارد یا خیر گفت: وضعیت از این لحاظ چندان مناسب نیست و به مانند لیگ های رشته های دیگر به ما پول نمی دهند اما می توان گفت برای شروع خوب است.

او درمود اینکه آیا فدراسیون قایقرانی از آنها حمایت مناسبی می کند یا خیر گفت: من قایقران شهر زنجان هستم و آنجا چندان حمایتی از ما نمی شود اما فدراسیون قایقرانی در تهران از ما حمایت می کند.


بیشتر بخوانید:

محمدی: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور را در مواد المپیکی برگزار کردیم

قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام مشخص شد

اسدبیگی: در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا به عنوان نخبه انتخاب شدم


انتهای پیام/

صحبت های احمدی در مورد مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار