مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور از ارسال ۲۰۰ هزار قرص نان بسته بندی شده بوسیله یک دستگاه کامیون از اهواز به شهر سیل زده پلدختر لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور با بیان اینکه مسئولیت تامین نان مناطق سیل زده استان و بخشی از استان‌های همجوار برعهده اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گذاشته شده گفت: دوشنبه گذشته ۴۰ هزار قرص نان به مناطق سیل زده استان ایلام و امروز نیز ۲۰۰ هزار قرص نان بسته بندی شده به پلدختر در استان لرستان بوسیله یک دستگاه کامیون ارسال شد.

وی اظهار کرد: تا پایان برطرف شدن مخاطرات ناشی از سیلاب اخیر روزانه ۱۵۰ هزار قرص نان تهیه و به مناطق درگیر سیلاب در خوزستان و مناطق همجوار ارسال خواهد شد.

امیری زاده بیان داشت: براساس هماهنگی انجام شده با معاونت اقتصادی استانداری و هلال احمر استان، توان تولید و پخت روزانه ۱.۵ میلیون قرص نان رایگان توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴، برای ارسال به مناطق سیل زده وجود دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین ۲۰ هزار کیسه برای تجهیز سیل بند‌ها در اختیار مدیریت بحران استانداری خوزستان قرار گرفته و در صورت نیاز امکان تهیه بیشتر کیسه برای مقاوم سازی سیل بند‌ها در مناطق سیلاب خیز این استان وجود دارد.

انتهای پیام/گ

ارسال نان به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.