تیم مجتمع فولاد اسفراین فاتح مسابقات ملی کشتی با چوخه اسفراین شد.

پایان مسابقات ملی کشتی با چوخه ۱۴ فروردین در اسفراینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در این دوره از مسابقات که از صبح امروز ۲۶۸ کشتی گیر از ۱۵ استان در قالب ۴۰ تیم در گود زینل خان شهرستان اسفراین با هم پیکار کردند که در پایان در مجموع تیمی مجتمع فولاد اسفراین اول شد و سبک سازان شرق و تیم شیروان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در نتایج انفرادی هم در وزن ۶۶ کیلوگرم حمید سلمانیان از شیروان بر سکوی نخست ایستاد و غلام نجاری از تیم گرمه و مجتبی اسکندری از تیم قوچان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ابراهیم ولیان از تیم اسفراین قهرمان شد، علی رنگانی از نیشابور بر سکوی دوم ایستاد و علی مردانی از اسفراین نیز سوم شد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم هم هادی قدیمی و امین قلیزاده از اسفراین و و امید تیزتک از تیم مجتمع فولاد اسفراین به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم وحید قائمی و مجتبی زمانی هر دو از تیم مجتمع فولاد اسفراین به ترتیب بر جایگاه اول و دوم ایستادند، محمد تیموری نیز از تیم سبک سازان شرق عنوان سوم را از آن خود کرد.

در وزن بعلاوه ۹۶ کیلوگرم احمد میرزاپور از تیم چناران قهرمان شد، امین جعفرزاده از مجتمع فولاد اسفراین بر سکوی دوم ایستاد و مسلم نوری از شیروان سوم شد.

در پایان با حضور مسئولان به افراد اول تا سوم هر وزن به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا شد.

گفتنی است: مسابقات سنتی کشتی باچوخه ۱۴ فروردین اسفراین همه ساله بر اساس سنتی دیرینه به عنوان یکی از بزرگترین و با شکوهترین مسابقات سنتی ورزشی کشور با حضور پهلوانان نامی و چوخه کارانی از سراسر کشور در محل گود زینل خان اسفراین در سه میدان همزمان در فضای بیرونی و بر روی خاک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ت

برگزاری مسابقات ملی کشتی با چوخه ۱۴ فروردین در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.