سین جیم استانی باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امروز به سراغ پیشکسوت و موسپید عرصه ورزشی نویسی با بیش از نیم قرن تجربه رفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  علی محمد قادریان، پیشکسوت ورزش و موسپید عرصه ورزشی نویسی با بیش از نیم قرن تجربه در خدمت ورزش است.

بهترین خاطره سال ۹۷:
اجازه بدهید به عنوان یک فرد کوچک از جامعه رسانه‌ای از خاطره شیرین سال ۹۷، به شکل‌گیری انجمن رسانه ورزش که لازمه ورزش استان یزد بود و با همدلی و همگرایی جمعی از بهترین ورزشی‌نویسان صورت گرفت، و به زودی مجوز آن توسط وزارت کشور صادر خواهد شد نام ببرم. همچنین صعود و قهرمانی تیم هندبال پیشگامان کویر یزد به لیگ برتر ایران هم خاطره خوبی بود که خانواده بزرگ ورزش استان یزد را شاد کرد.

بدترینش:
اعتقاد به خاطره تلخ و بد ندارم، چرا که اگر از دریچه مثبت به آن نگاه کنی، می تواند شیرین باشد، باور دارم هرچه از دوست می‌رسد نیکوست و تلخی‌هایی هم که برای افراد رقم می‌خورد، خیر و حکمتی در آن نهفته است که قوه درک ما از آن عاجز است و قطعاً هدیه شیرینی از جانب خداوند متعال است و باید در هر حالت شکرگزار باشیم.

اگر یکی از سین‌های هفت سین را نداشته باشید، دوست دارید به جاش چی بذارید؟
عشق و محبت که خدای متعال در قلب و دل مخلوقات خود به ویژه آدم که احسن مخلوقات است به ودیعه گذاشته است تا انسان‌ها با یکدیگر مهربان باشند.

به خبرنگار و منتقد به چشم دشمن نگاه می‌کنند!
چه اتفاقی دوست داشتید، سال ۹۷ می‌افتاد که نیفتاد؟
نگاه مهربانانه مسئولین به انتقادات و تحلیل‌های دلسوزانه اهالی رسانه که متاسفانه هنوز فرهنگ آن به درستی جا نیفتاده است؟! و به خبرنگار و منتقد به چشم دشمن نگاه می‌کنند!

تعطیلات نوروز معمولا، چی کار می‌کنید؟
دید و بازدید با اقوام و دوستان که در واقع صله ارحام هم محسوب می‌شود.

اولین عیدی رو به کی دادید؟
عیدی دادن شگون دارد و اولین عیدی را پس از تحویل سال و پای سفره هفت سین به خانواده می‌دهم. اگر چه شرایط اقتصادی دچار مشکل شده است، اما این سنت نباید دستخوش مشکلات شود و باید حتی با دادن عیدی کمی، در حفظ آن کوشید.

از کسی هم عیدی گرفتید؟
در زمان‌های خیلی دور از پدر و مادرم که خداوند روحشان را قرین رحمت کند عیدی می‌گرفتم، ولی سال‌های سال است که از این موهبت محروم هستم.

بزرگترین آرزو، برای سال ۹۸؟
آرزوی تندرستی برای ملت شریف ایران و مردمان خداجوی استان یزد به همراه زندگی بهتر و رفع تنگنا‌های اقتصادی و نیز امنیت و آرامش که نعمت بسیار ارزشمندی است.

و کلام آخر؟
قطعاً با برنامه ریزی، مدیریت کارآمد، حمایت مسئولین و البته به دور از شعار زدگی می‌توان مشکلات جامعه را به خصوص در ورزش رفع کرد. امیدوارم در سال پیش رو و در عمل شاهد اتفاقات شیرین در کشور و یزد در همه زمینه‌ها باشیم و جامعه رسانه‌ای هم با رسالت خود با نهایت وسواس و با در نظر گرفتن انصاف عمل کند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فوتبال ، سین جیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.