معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: استقبال و حضور مسافرین فرهنگی در مراکز و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان بهبهان رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صاحب نژاد حسینی، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان در حاشیه بازدید از پایگاه مرکزی اسکان فرهنگیان بیان داشت: در تعطیلات نوروزی امسال با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در خوزستان، شاهد حضور جمعیت کثیری از همکاران فرهنگی و مسافرین نوروزی از نقاط محتلف کشور در شهرستان بودیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص پذیرش مسافرین در ۱۶ مرکز اسکان، افزود: با توجه به استقبال بسیار فرهنگیان و میهمانان نوروزی، ظرفیت و تعداد مراکز اسکان را جهت پذیرش شایسته از میهمانان به تعداد بیشتری افزایش دادیم.

نژاد حسینی با بیان اینکه تلاش حوزه پشتیبانی مدیریت اموزش و پرورش بهبهان در راستای تکریم و برخورد صمیمانه با میهمانان فرهنگی بوده است، عنوان کرد: کلیه عوامل اجرایی، ستادی و خدماتی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان بهبهان به طور ۲۴ ساعته در جهت ارائه خدمات مناسب و شایسته به مسافرین نوروزی و همکاران فرهنگی کوشیدند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: باتوجه به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس اسکان تا ۱۵ فروردین ماه فعال هستند، از مدیران و سرایداران خواسته شده سریعا در جهت آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان در ۱۷ فروردین ماه مهیا شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.