بهره مندی ۲۵ هزار نفر از خدمات طرح آرامش بهاری

امسال بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر نوروزی از خدمات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان‌های ماکو و چالدران بهره‌مند شدند.

بهره مندی ۲۵ هزار نفر از خدمات طرح آرامش بهاریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اسکند زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ماکو و چالدران: طرح آرامش بهاری با هدف تقویت باور‌های دینی و مذهبی، خدمت رسانی مطلوب و مناسب به زائرین بقاع متبرکه، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی اجرا می‌شود.
 
وی افزود:طرح آرامش بهاری باعث می‌شود جوانان با ارزش‌های دینی و اسلامی بیشتر آشنا شوند. , شناساندن امامزادگان و بقاع متبرکه برای مسافران نوروزی از جمله دیگر اهداف اجرای طرح آرامش بهاری بود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ماکو و چالدران افزود: امسال طرح آرامش بهاری در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان ماکو و در شهرستان چالدران نیز در بقعه سید صدر الدین اجرا شد که در این طرح بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر نوروزی و زائر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.
 

بهره گیری از ظرفیت مبلغین بومی و حوزه علمیه قم از جمله ویژگی‌های مهم اجرای این طرح بود

 
 
حجت الاسلام واحدی مبلغ اعزامی از قم گفت: با اجرای طرح آرامش بهاری با برنامه‌های مختلفی از جمله مشاوره خانواه، پاسخ به سئولات شرعی و غرفه کودک و نوجوان در اختیار مسافران و زائرین بودیم.
 
امسال تعداد بهره مندی مسافران نوروزی از خدمات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان‌های ماکو و چالدران در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.