برگزاری مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری در خوی

مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری در دبیرستان دخترانه حوا یک کلمه خوی برگزار شد.

برگزاری مراسم  نمادین جشن احسان و نیکوکاری در خویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جشن احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه حوا یک کلمه خوی با حضور فعال دانش آموزان پیشتاز، فرهنگیان، انجمن اولیا ء. و مربیان، ریاست محترم اداره آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان، ریاست کمیته امداد و هیات همراه، فرماندهان سپاه، کارشناس اوقاف و امور خیریه و معاونت برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد.

" لطف اله حسینعلی زاده " معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی در این مراسم با بیان اینکه لذت زندگی در سخاوت و بخشش است؛ گفت: هر کار خوب، دانه مهربانی بر قلب‌ها می‌کارد و جشن نیکوکاری یک بستر تربیتی است

حسینعلی زاده کمک به دیگران را وظیفه هر انسانی دانست و افزود: همه‌ی انسان‌ها بدنیا آمده اند تا با کمک به هم نوعان خود و داشتن دستانی سخاوتمند همیشه در برطرف کردن مشکلات هم این امر مهم را بخوبی انجام دهند.

وی اضافه نمود: جشن نیکوکاری یکی از آداب پسندیده‌ای است که در بین دانش آموزان نهادینه شده و باید برای هرچه بهتر اجرا شدن این عمل پسندیده تلاش بکنیم.

مدیر آموزش و پرورش خوی در ادامه بیان کرد: مدارس ما باید مدارس زندگی باشد نه مدارس صرفا علمی و تمام اعمال ما مانند نامه‌ای است که به سوی خداوند ارسال می‌کنیم و برای رسیدن به آرمان‌های زندگی باید نیکوکاری کنیم.

انتهای پیام/م

برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.