در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده تسریع شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خواستار تسریع در کمک‎رسانی به مناطق سیل‌زده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‎های نماز جمعه ۱۶ فروردین ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر در مناطق مختلف کشور و استان گفت: حوادث و بلایای طبیعی، آزمون و امتحان الهی محسوب می‌شود و صبوری و همیاری بندگان خدا در آن، دارای فضیلت و مورد سفارش اسلام است.

وی افزود: این بارش‌ها در کنار خساراتی که داشت، تا حدودی تنش کم‌آبی را برطرف کرد.

نکونام با اشاره به برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها در زمینه کمک رسانی به حادثه دیدگان این سیلاب‌ها، اظهار داشت: البته همت، تلاش، همدلی و همبستگی مردم و مسئولان در این زمینه شایسته قدردانی است و باید تداوم داشته باشد.

وی تأکید کرد: کمک رسانی به مردم سیل زده باید با مدیریت جهادی و سرعت بیشتری انجام شود، زیرا آسیب دیدگان با مشکلات زیادی مواجه و در انتظار کمک‌های غذایی و امدادی هستند.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین به مسدود شدن چند ماهه منطقه موگویی و ۱۵ روستای شهرستان کوهرنگ و دیناران اردل بر اثر بارش برف اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با همت بیشتر برای رفع انسداد راه ارتباطی گردنه سخت گذر عسل کشان چاره اندیشی و اقدام کنند.

نکونام در ادامه با تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد فرخنده و باسعادت شعبانیه از جمله سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت حضرت قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز، و ولادت حضرت امام سجاد (ع) گفت: سپاه پاسداران مظهر اقتدار نظام اسلامی است که از دستاورد‌های انقلاب اسلامی صیانت می‌کند.

وی افزود: جانبازان هم مظهر صبر و استقامت هستند که وظیفه خود در برابر اسلام و انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کردند و مسئولان باید در رفع مشکلات عدیده این فداکاران عرصه جهاد، بیش از پیش همت کنند.

نکونام یادآور شد: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون فداکاری، ازخودگذشتگی و ایستادگی جانبازان و ایثارگران است.

انتهای پیام

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار