شهردار نهاوند:

پمپ دست ساز با موتور پیکان به کمک سیل زدگان نهاوند آمد

شهردار نهاوندگفت: یکی از پرسنل خلاق آتش نشانی نهاوند با استفاده از موتور پیکان یک دستگاه پمپ مکش آب را با قدرت ۶ اینچ ساخت که در بیرون کشیدن آب از منازل مردم کمک زیادی کرده است.

پمپ دست ساز با موتور پیکان به کمک سیل زدگان نهاوند آمدمحمد حسین پور شهردار نهاوند شهردار نهاونددر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهارداشت: این پمپ توسط آقای علیرضا خسروی یکی از پرسنل آتش نشانی نهاوند و با کمک موتور یک دستگاه پیکان از رده خارج پمپ آب ۶ اینچی را طراحی و ساخته است که در سیل اخیر و آب گرفتگی منازل مردم خیلی به کمک شهرداری و مردم آمد.

وی گفت: از اول بارش‌ها آتش نشانی شهرداری نهاوندبا کمک این پمپ و چند کفکش دیگر روزانه بین ۵۰ تا ۸۰ مورد عملیات رفع آبگرفتگی انجام داده که این پمپ توانسته کمک شایانی در تسریع خدماترسانی بیشتر به شهروندان انجام دهد.

شهردار نهاوند افزود: این پمپ دست ساز که به دو شکل گازی و بنزینی کار می‌کند و بسیار کم مصرف است و یک پمپ حلزونی شکل روی آن نصب شده و قدرت مکش بسیار بالایی دارد.

حسین پور اظهار داشت: این پمپ بر پشت یک دستگاه وانت مزدا سوار می‌شود و قابلیت بیش از ۵۰ متر شیلنگ ۶ اینچی را دارد و در کوچه‌های تنگ و مناطق قدیمی کاربرد زیادی دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سیلاب ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.