طراوتی مدیر روابط عمومی آبفا گفت:احتمال قطعی و یا افت فشار آب در کلانشهر اراک وجود دارد

امکان قطعی آب کلانشهر اراکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،حمید غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: آسیب های سیلاب ها در اواخر تعطیلات نوروزی در این استان 11 هزار میلیارد ریال برآورد های شده است.

زهرا طراوتی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب در پی گل آلود شدن آب سد کمال صالح  گفت:به آگاهي شهروندان محترم شهر اراک می رسانیم با توجه به کدورت آب سد کمال صالح در اثر سیلاب‌های اخیر،  آب دریافتی از این سد برای تامین آب شهر اراک کاهش یافته است. 

طراوتی افزود:  از شهروندان ارجمند درخواست می شود برای مواجه نشدن با قطع و یا کاهش فشار آب در مصرف آب صرفه جویی نموده و تا حد امکان از شستشوهای غیر ضروری پرهیز نمایند.

گفتنی است سد کمال صالح که در اردیبهشت ۸۸ افتتاح شد نیاز اهالی شهر اراک را به استفاده از چاه های آب اطراف شهر برطرف کرد و از مجموع ۵۶ حلقه چاه اطراف اراک،۳۵ حلقه چاه از مدار بهره برداری خارج شد.مهم‌ترین مزیت استفاده از آب‌های بدست‌آمده از سد کمال صالح در مقابل آب‌های استحصال‌شده از چاه‌های اطراف شهر؛ نبود نیترات مضر در آب مصرفی و وجود املاح استاندارد در این آب می‌باشد.

انتهای پیام/ی

نبود نیترات مضر در آب سد کمال صالح

برچسب ها: حوادث ، سد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.