وزیر امورخارجه اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران را اشتباه خطرناک دیگری در منطقه دانست.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری؛ نسبت به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران  گفت: اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هدیه انتخاباتی به نتانیاهو و اشتباه خطرناک دیگری در منطقه است.

واکنش  ظریف به تحریم سپاه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ای مسئولان کشوری و لشگری و ای ملت بزرگوار ایران بدانید و آگاه باشید که آمریکا دروغگوی بیش نیست و تا (خدای نکرده) کشور ما را زیر سلطه خود نبرد دست بردار نیست که این خیال واهی را به گور خواهد برد انشاءالله
تمام نقشه های او مانند FATF و کنوانسیونها و فتنه ها ، داعش ، وهابیت (عربستان سعودی) ، تحریم ها ، ترور دانشمندان هسته ای ، تهاجم فرهنگی (بی بندباری - تبرج زنان - ظاهرشدن غیر اصولی برخی بازیگران ایرانی در فیلمها- سگ پروری و حیوان پروری به جای فرزند،)، ترویج ادیان دیگر به جای اسلام(شیطان پرستی، وهابیت، و...) و جدیداً تروریست خواندن سپاه نقش بر آب خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
اولین ارتش تروریستی متعلق به خود آمریکاست به این دلایل و مستندات بین المللی:
1) ارتش این کشور توسط موشکهای ناو دریائی خود هواپیمای مسافربری ایران را با 370مسافر ساقط کرد و ژنرال این ناو مدال گرفت.
2) در سخنرانی مبارزاتی ریاست جمهوری همین آقای ترامپ با صدای رسا اعلام کرد:
"ما آمریکائیها با کمک هیلاری و اوباما داعش را بوجود آوردیم."
3) هواپیماهای ترابری پهن پیکر آمریکائی در جنگ نیابتی در سوریه و عراق برای کمک به مولود خودشان داعش از طریق هوا و چترهای ترابری و لجستیک مهندسی ارتش نیروی هوائی و زمینی انواع تسلیحات سبک و سنگین را برای داعش ارسال می کرد.
4) کشور عراق و افغانستان را با بهانه های عبث و واهی با نابودی زیرساختهای این کشورها تحت عنوان تفاهم نامه های امنیتی و دفاعی با کمک تروریستهای داعش و القائده شخم زد و نابود کرد.
با اینهمه نمونه و اخیراً هم تهدیدات علیه ونزوئلا که دست نوشته جان بولتون در برابر دوربین رسانه ها که جهانی شد و موضوع اعزام 5000 نیروی ارتش و کودتا علیه نیکلاس مادورو رئیس جمهور قانونی این کشور که تحت حمایت قانون اساسی این کشور نیز هست.......چگونه و با چه اعتباری سپاه پاسداران ایران را که ناجی کشور عراق و سوریه از شر داعش و.....تروریستهای اعزامی هفتاد و دوملت از سراسر جهان به این منطقه هستند تروریست اعلام میکنند؟ و........سپاه پاسداران چگونه تروریستهائی هستند که عالیرتبه ترین ژنرالهایش در سیلهای اخیر نوروزی تا کمر در آب از مردم حمایت و کمک رسانی می کنند؟ در حالیکه ترامپ منع ارسال کمکهای جهانی برای سیل زدگان را کلید میزند؟و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
هی ما بگیم آمریکا دشمن ماست شما هی بگین fatf....
United States of America
nima
۲۱:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
یعنی نمیدونستی آمریکا و اروپا مثه هم هستن؟
آخرین اخبار