ببه گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3829...0938: لطفا پیگیری کنید چرا استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه که ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار شد و پذیرفته شدگان همه مراحل را پشت سرگذاشتن ولی هنوز از شروع به کار خبری نیست؟

 

0401...0912: خواهشمندم زمان کنکور جهت رعایت حقوق سیل زدگان به بعد از امتحانات خرداد موکول شود. باسپاس

 

6085...0901: چرا می گویند که ما هر چی قیمت بازار باشه ۵ درصد زیر قیمت بازار میدیم, مگر این طرح تصویب نشد تا قیمت ها بیاد پایین ولی الان شاهد افزایش روز به روز هستیم, کی غیر از خودشون قیمت را میبره بالا, ما اگه پول داشتیم که ثبت نام نمی کردیم و آزاد می خریدیم, چرا شورای صمت نظارت نمی کند پس کجان اینا؟؟؟

 

6085...0901: تو را به خدا به داد مردم برسید از دست شرکت های خودرو سازی, شهریور ۹۷ تیبا ۲ ثبت نام کردم اون موقع ۳۰ میلیون بود قیمت, امروز زنگ زدم ببینم چقدر باید پول آماده کنم تا یک ماه دیگه که تاریخ تحویلم هست می گویند که ۶۰ میلیون, مگر قرار نبود کسانی که تا دی ۹۷ ثبت نام کردند ماشین را به قیمت وقتی که ثبت نام کردند تحویل بگیرند, حالا اونم نخواستیم, قبل عید ۴۲ میلیون بود چطور در عرض دو هفته ۱۸ میلیون رفت روش, مردم به کی اعتراض کنند توی این بدبختی و فلاکت چرا کسی به داد مردم نمیرسد تا این دزدها این بلاها رو سر مردم در نیارند, تو را به خدا جدی پیگیری کنید...

 

5924...0992: چرا دولت خودش برای سيل زدگان خانه سازی نمی کند وام مي دهد. از ميانه

 

4461...0913: خواهشمندم در مورد وام مسکن نخبگان پیگیری بفرمایید. بعد از مدت ها انتظار وامی به ارزش 200 میلیون اعطا شده که شرایطش به شرح زیر است:
1-ارزش خانه بایستی بیش از 500 میلیون باشد
2- نرخ سود 18 درشد است یعنی با بازپردخت 10 ساله ماهانه بایستی 3600000 تومان پرداخت شود، آیا امکان پذیر است؟
خواهشمندم درصد سود را کاهش دهید.

 

5923...0907: بنده داوطلب آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت می باشم در مورد تعویق این آزمون و این که تا چه اندازه احتمال آن وجود دارد می خواستم اطلاعات داشته باشم. با سپاس

 

1550...0936: سیل بیشتر به روستاها آسیب وارد کرده تا شهرها. لطفا اطلاع رسانی کنید که کمک های امدادی به مناطق روستا و خصوصا روستاهای الیگودرز که راهشان ماه هاست بسته است.

 

5929...0918: الان سال ۹۸ است، پاداش بازنشسته های سال ( ۹۷ ) منابع طبیعی کی پرداخت می شود؟

 

5682...0915: بنده چندین سال است برگه های سهام عدالت را دریافت کرده ام ولی تا به حال موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده ام در حال حاضر بازنشسته شده ام و هیچ کس به داد ما نرسیده است من تا به حال بارها به شبکه های رادیو و تلوزیون مشکلم را پیامک کرده ام ولی خدا عمرشان بدهد یک با هم اسمی در برنامه های شان نبردند شما را به خاطر رضای خدا مشکل من را پیگیری کنید. حسینی از زاهدان

 

3664...0917: سلام 40 خانواده بودیم در روستای مهکویه علیا قناتی داریم خشک شده به همه جا نامه نوشتیم ولی کسی بداد ما نرسید حال دست حمایت به طرف شما داراز می کنیم. کریمی اهل مهکو از توابع فیروزآباد فارس می خواهیم به روستا برگردیم.

 

9383...0911: چرا پرداخت قستی وام ازدواج را سالیانه نمی کنند چون کارگر بتواند به راحتی پرداخت کند پرداخت ماهانه برای کارگر یا غیر کارگر مشکل است. لطفا پیگیری کنید متشکرم.

 

6468...0919: میشه پیگیری کنید چرا هنوز عیدی مستمر بگیران کمیته امداد پرداخت نشده است؟ و چرا سبد کالا امسال ندادند؟ با تشکر

 

0148...0913:  در استان کرمان شهرستان زرند چرا تعدادی از قاضیان محترم دادگستری زرند بدون در نظر گرفتن محتوای پروندها و پارتی بازی با بعضی وکلا حق مردم را ضایع کرده و رای می دهند پرونده مورد نظر در بایگانی دادگاه زرند موجود است از قوه محترم قضایه درخواست رسیدگی دارم اجرکم عندالله

 

9165...0918: تو را به خدا به گوش مسئولین برسانید من یک معلول جسمی حرکتی شدید هستم، زن دارم توان راه رفتن ندارم خواهش می کنم حقوق ما را اضافه کنید. شصت هزار تومان برای یک معلول زن دار اصلا اسم بردن نداره. جبار پیرمرادی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار