شرکت آنر با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از معرفی رسمی گوشی بعدی خود با نام 20i خبر داد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر شرکت زیر مجموعه هوآوی است. این شرکت به دلیل معرفی گوشی‌های بسیار جذاب در بین کاربران محبوبیت خاصی دارد. این شرکت چینی با استفاده از فناوری‌های نوین، گوشی‌های با کیفیتی می‌سازد که با جیب خریداران نیز سازگاری دارد. اکنون این شرکت به دنبال معرفی گوشی دیگر خود است.

گوشی آنر 20i در ۱۷ آوریل به صورت رسمی معرفی می‌شود. این خبر با انتشار یک ویدئو در Weibo توسط شرکت سازنده اعلام شد. صفحه نمایش این گوشی دارای یک ناچ خواهد بود. جایی که ناچ قطره‌ای صفحه نمایش را برش می‌دهد با یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشغال شده است. ما اطلاعات زیادی از گوشی در دسترس نداریم. 

تیزری که درباره معرفی این گوشی در پکن منتشر شده است، اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند اما گوشی‌هایی که با شماره مدل HRY-TL00T و HRY-AL00Ta در TENAA ظاهر شدند همگی دارای دوربین سلفی و دوربین سه‌گانه اصلی مشابه در خود هستند. در نتیجه این گوشی هوشمند نیز به احتمال خیلی قوی از همان دوربین‌ها استفاده خواهد کرد.  

گوشی  آنر 20i به صورت رسمی در ۱۷ آوریل معرفی می‌شود

آنر 20i ویدئویی تبلیغاتی برای نمایش محصول آینده خود منتشر کرده است، از طرف این شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در حال برنامه ریزی برای رونمایی از محصولی دیگر نیز هست؛ این دستگاه Honor Magicbook 2019 نام دارد. کاملا واضح است که این دستگاه برای رقابت با مک بوک اپل ساخته شده است اما باید تا چهارشنبه بعدی برای اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

رقابت شرکت‎های چینی با اپل مسئله‌ای نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت و نادیده گرفت. البته باید گفت که رقابت این شرکت‌ها تا به حال بسیار خوب بوده است و به همین دلیل ما شاهد پیشرفت بسیار خوبی در صنعت تولید گوشی بوده‌ایم.


بیشتر بخوانید: هوآوی P30 Pro با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دوربین +تصاویر


انتهای پیام/

معرفی گوشی 20i در تاریخ ۱۷ آوریل 

برچسب ها: فناوری ، هانر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار