مدیر حوزه‌های علمیه گفت: تهمت ناروای ترامپ در قبال سپاه هرگز بخشودنی نخواهد بود.

تهمت ترامپ در ارتباط با سپاه بخشودنی نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار شهردار و معاونان وی در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وارونگی ارزش‌ها را در دنیای امروز نشان داد.

وی افزود: تمام دنیا باید پاسخگوی این اقدام ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا باشد، آن‌ها نهادی را به‌عنوان تروریست معرفی می‌کنند که بیشترین ضربه را به عناصر تکفیری و تروریست‌های واقعی در منطقه زده است. تهمت ناروای ترامپ در قبال سپاه هرگز بخشودنی نخواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل ملت ایران جوشیده و در اعماق جان مردم جا دارد. اقدامات اخیر شهرداری قم در کنترل سیلاب و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بسیار مطلوب‌تر از سال‌های گذشته دنبال شد.

امام‌جمعه قم با تقدیر از مجموعه فعالیت‌های شهرداری قم ابراز کرد: یکی از توفیقات شهرداری قم در سال‌های اخیر حرکت در مسیر خدمات نرم‌افزاری و هوشمندسازی بوده که می‌تواند این نهاد را به یک دستگاه فعال و مفید در مسئله مدیریت شهری تبدیل کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: ضعف در پیشگیری و پیش‌بینی یکی از عوامل بسیار مهم در تحمیل خسارت‌های جبران‌ناپذیر در بروز حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است. پیشگیری و پیش‌بینی مدیران قم در بارندگی‌های اخیر شایسته تقدیر و امیدبخش است.

آیت‌الله اعرافی اضافه کرد: اگر مردم به اصول ایمنی در ساخت‌وساز و هشدار‌ها در رابطه با سیلاب توجه کنند بخش مهمی از خسارت‌های ایجادشده، مدیریت می‌شود. شهرداری قم در انجام پروژه‌های عمرانی به پیوست‌های فرهنگی توجه می‌کند که یکی از ویژگی‌های مثبت و ارزنده این نهاد مهم در شهر قم است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اهمیت توسعه فضای سبز گفت: توسعه فضای سبز در شهر قم باید با روال فعلی خود ادامه داشته باشد، حقیقت این است که توسعه سرانه‌های سبز با آرامش و نشاط روحی شهروندان گره خورده است. شهرداری قم نگاه درآمد پایدار و هزینه بیشتر در مناطق محروم برای جبران کاستی‌ها را مانند سال‌های قبل ادامه دهد. مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ادامه داد: مساجد یکی از ظرفیت‌های مهم دینی و فرهنگی شهر است که شهرداری‌ها با تسهیلات و تأمین پارکینگ آن می‌توانند کمک شایانی را به این محور مهم و مؤثر در شهر قم داشته باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز کرد: نوسازی بخشی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم از ابتدای سال ۹۸ اقدامی ارزنده و شایسته تقدیر است. شهرداری قم تلاش کند تعداد این ناوگان را در مناطق پرجمعیت و محروم شهری توسعه دهد. بازگشایی فاز نخست خط یک متروی قم انتظار بزرگی است که مردم و مسئولان انتظار آن را از شهرداری قم تا پایان امسال می‌کشند.

انتهای پیام/ز

ترامپ باید عذرخواهی کند

برچسب ها: حوزه علمیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.