ویدئویی را که مربوط به سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای در اولین دیدار با فرماندهان سپاه در دوران رهبری ایشان است، مشاهده می‌کنید.

رهبربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام اخیر و مضحک دولت ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، آن‌چنان سبب وحدت هرچه بیشتر میان اقشار مختلف جامعه ما شد که گویی تمام ملت ایران از آن روز جامه سبز پاسداری را بر قلبشان پوشانده‌اند.

به مناسبت روز پاسدار و همچنین در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه اینستاگرامی "درس و عبرت" از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، بخشی از بیانات رهبر انقلاب را منتشر کرده است که به سخنرانی ایشان در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تیرماه سال ۶۸مربوط می‌شود. در ادامه به همراه متن این پست مشاهده می‌کنید.

در این پست آمده است:

فقط سپاه قادر است از انقلاب دفاع کند! ‌
نخستین دیدار آیت‌الله خامنه‌ای و فرماندهان سپاه در دوران رهبری، ۶۸/۴/۱۹ ‌

‌در این دیدار، رهبر انقلاب، صریحا از حفظ سپاه و جلوگیری از ادغام سپاه و ارتش دفاع کردند. با این دفاع، زمزمه‌های حذف سپاه که پس از رحلت امام از سوی بعضی شخصیت‌ها به راه افتاده بود، خاموش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار