فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان کردستان گفت: بیش از ۴۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش ریالی بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال در سطح استان طی سال ۹۷ رفع تصرف شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، سرهنگ بهروز مهری گفت: با اجرای ۶۱ مأموریت توسط یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی، ۴۷۸ هزار و ۵۲۴ مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شده و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: از این ۶۱ مأموریت، ۲۵ مورد مربوط به رفع تصرف فوری با آزاد سازی ۴۳ هزار و ۲۰۱ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ریالی بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال بوده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان کردستان ادامه داد: همچنین ۳۶ مورد از مأموریت‌ها نیز در راستای اجرای احکام قطعی شامل ۲۰ مورد خلع ید، چهار مورد تخلیه و ۱۲ مورد قلع و قمع بوده است.

مهری یادآور شد: مجموعاً با انجام این احکام ۴۳۵ هزار و ۳۲۳ مترمربع از اراضی ملی به ارزش ریالی بالغ بر ۳۳۲ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال رفع تصرف شده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: این یگان در سال ۹۸ نیز با جدیت و پشتکار بیش از پیش و با هماهنگی تمامی عوامل در راستای حفاظت از اراضی ملی خواهد کوشید.

انتهاتی پیام/م

۴۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی در کردستان رفع تصرف شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.