معاون مدیرکل و رئیس اداره استاندارد چابهار گفت: ‍۲۰۶ مورد طرح کنترل بازار برای استانداردسازی از ۱۵ اسفند سال گذشته تاکنون در شهرستان چابهار انجام شده است.

‍۲۰۶ طرح کنترل بازار برای استانداردسازی در چابهار انجام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ناصر جدگال روز چهارشنبه  اظهار داشت: این طرح به منظور کنترل بازار، جلوگیری از عرضه و توزیع کالا‌های غیر استاندارد، جلوگیری از کم فروشی و ارائه خدمات مطلوب به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی اجرا شده است.

وی بیان کرد: در این طرح کارشناسان معاونت استاندارد چابهار با مراجعه به مراکز عرضه و توزیع کالا و خدمات، جایگاه‌های عرضه سوخت، مراکز تفریحی، شهربازیها، پارک‌ها و تجهیزات زمین بازی، مراکز خدماتی و تعویض روغن و لوازم یدکی‌ها و مراکز خدماتی بین راهی نسبت به بازرسی و بازدید و کنترل آن‌ها اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این طرح از ۱۲۲ مرکز عرضه مواد غدایی، ۹ جایگاه عرضه سوخت داخل شهری و بین راهی، ۱۰ مرکز خدمات رفاهی بین راهی، هفت مرکز تفریحی و شهربازی، ۹ مرکز خدماتی و تعویض روغن و لوازم یدکی، ۱۱ مرکز عرضه لوازم ساختمانی و لوازم الکتریکی و ۳۸ مورد در خصوص وسایل سنجش بازرسی، بازدید و کنترل شد.

انتهای پیام/گ

طرح کنترل بازار برای استانداردسازی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار