۶۰۰ پاکبان شهر قزوین در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  از خدمات و زحمات ۶۰۰ پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری که در مهار سیلاب اخیر فعالیت داشتند در مراسمی تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: مدیریت شهری قزوین در مدیریت سیلاب اخیر نقش ارزنده‌ای داشت و توانست به لطف خداوند از بروز سیل و ایجاد آسیب در شهر جلوگیری کند.

داود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: طی این بارندگی‌های اخیر، بسیاری از رودخانه‌ها دوباره جاری شد، تالاب‌ها احیا و دریاچه ارومیه پر شد، همچنین تالاب الله اباد استان قزوین نیز روح تازه‌ای گرفت.

مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین هم گفت: پاکبانان در ایام بارش و خطر سیلاب در قزوین در سه شیفت کاری فعالیت و جانانه به صورت شبانه روزی از جان و مال مردم حفاظت کردند.

امینی یادآورشد: بدنبال هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بارش شدید و آب گرفتگی معابر سطح شهر، تمامی نیرو‌های اجرایی و پاکبانان برای انجام عملیات‌های مختلف وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: لایروبی انهار، جاگذاری کیسه ماسه در سطح شهر ، رفع انسداد مسیر انهار و رودخانه‌ها و تعریض رودخانه وشته رود از جمله اقدامات مهم این سازمان در مدت بارش‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

قدردانی از پاکبان های شهر قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار