دو شکارچی غیر مجاز پرنده در زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان قزوین به دام محیط بانان افتادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،جمشید کاووسی رئیس اداره حفاظت محیط زیست قزوین گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل و پایش زیستگاه‌های حوزه استحفاظی دو شکارچی غیر مجاز پرندگان را دستگیر و از آنان دو قبضه اسلحه شکاری از نوع دو لول، مقادیری مهمات مربوطه، ادوات شکار و لاشه یک قطعه پرنده خوتکا کشف کردند.

کاووسی افزود: پرونده متخلفان در حال تکمیل و ارسال به مراجع قضایی است.

وی اضافه کرد: ماموران این اداره بطور مستمر در حال گشت و کنترل مناطق هستند و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قزوین از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از شکار و صید و یا ایجاد آلودگی مراتب را به اداره محیط زیست شهرستان قزوین اطلاع دهند.

کاووسی در ادامه  از دستگیری عامل ایجاد آلودگی در شهرستان قزوین خبر داد و گفت : کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان قزوین در حین انجام پایش مناطق حوزه استحفاظی و بر اساس گزارش مردمی متوجه شدند که یکی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهر صنعتی البرز چند تن پسماند صنعتی خود را  در اراضی این شهرستان تخلیه کرده است  که بلافاصله  با پیگیری انجام شده از سوی این اداره و همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز ، این واحد موظف به جمع آوری و پاکسازی محل شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین بطور مستمر در حال پایش مناطق و واحد‌های تولیدی هستند و با عوامل ایجاد آلودگی برخورد قانونی و قاطع انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ک

دستگیری دو شکارچی در قزوین

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.