جلسه ستاد مدیریت بحران حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان و استاندار کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در راستای رفع معضلات ناشی از طغیان آب رودخانه کرخه و تحکیم سیل بندها، جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، استاندار کرمان و مسئولان دیگر در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به انتخاب استان کرمان بعنوان معین شهرستان حمیدیه، از حضور مردمی مسئولان استان معین بین سیل زدگان جهت رفع معضلات تقدیر نمود.

وی در ادامه به رشادت و ایستادگی مردم حمیدیه در دفاع مقدس، حماسه ۹ مهر سال ۵۹، جهاد عشایر و تقدیم چندین شهید و همچنین خلق حماسه‌ای فراموش نشدنی در تحکیم سیل بند‌ها اشاره کرد و خواستار فراهم نمودن امکانات لازم جهت برطرف نمودن مشکلات ناشی از طغیان آب رودخانه، بویژه ۱۶ روستای سیل زده در بخش مرکزی شد.

وی، فراهم نمودن امکانات بهداشتی و دیگر تجهیزات با توجه به وضعیت امکانات شهرستان را مهم عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، فدایی، استاندار کرمان، با اشاره به گسیل امکانات به شهرستان حمیدیه، گفت: ارائه خدمات اولیه و کامل به سیل زدگان روستایی و رفع مشکلات آن‌ها در اولویت کاری ما است.

وی در ادامه خواستار جلوگیری از ورود سیلاب به شهر و کم کردن آسیب‌ها شد و بر سرعت و کیفیت بخشیدن در ارائه خدمات با پشیبانی از دستگاه ها‌ی اجرایی استان در راستای تحکیم سیل بند‌ها تاکید نمود.

استاندار کرمان در پایان اظهار کرد: ارائه خدمات تا عادی شدن اوضاع و همچنین بازسازی مناطق سیل زده بعد از رفع بحران موجود در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

ورود سیلاب به شهر‌های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.