رئیس سازمان بهزیستی گفت: پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به ۲۸ هزار خانوار سیل‌زده تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی بیان داشت: ۹۶ تیم محب و گروه‌های حمایت روانی، اجتماعی در بلایا و ۲۳ تیم اورژانس اجتماعی برای کاهش آلام هموطنان سیل‌زده در مناطق آسیب‌دیده خوزستان به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است.

وی افزود: کارت بانکی ۳هزار خانوار سیل‌زده تحت پوشش بهزیستی خوزستان که توسط مددکاران بهزیستی شناسایی شدند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شارژ شد.

قبادی‌دانا عنوان کرد: ۲۳ پایگاه مادر و کودک و خانواده در قالب مهد‌های کودک در مناطق آسیب‌دیده استان در حال فعالیت است که با پوشش غذای گرم روزانه و میان‌وعده، زمینه‌ای را برای بازی‌درمانی برای کودکانی که ممکن است در اثر سیل دچار آسیب شده باشند، فراهم کرده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ۵ استان معین شامل تهران، البرز، اصفهان، کرمان و فارس و همچنین سایر استان‌ها کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده را به خوزستان ارسال می‌کنند و کلیه فعالیت‌های صورت گرفته در خوزستان در لرستان و گلستان نیز انجام شده و تاکنون برای ۲۸ هزار خانوار سیل‌زده تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور کمک‌هزینه معیشتی پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: هموطنان عزیز در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مددجویان سیل‌زده تحت پوشش بهزیستی را از طریق حساب مشارکت‌های مردمی اعلام شده و کمک‌های غیرنقدی خود اعم از وسایل توانبخشی همچون ویلچر، واکر، سمعک یا مواد غذایی یا بهداشتی را از طریق مراکز بهزیستی در سراسر کشور به دست هموطنان عزیز برسانند و اطمینان داشته باشند کلیه کمک‌ها با کد ملی مددجویان به دست آن‌ها خواهد رسید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.