مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی پتروشیمی شازند به سیل زدگان لرستان و خوزستان خبرداد.

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی پتروشیمی شازند به سیل زدگان کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ولدخانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازندگفت: پتروشیمی شازند ۱۵۰ میلیون تومان با هماهنگی هلال احمر استان مرکزی و شهرستان شازند جهت خرید و ارسال مایحتاج سیل زدگان استان ihd  لرستان و خوزستان در قالب ۱۹ تن برنج، ۳ هزارو ۸۵۵ بطری روغن خوراکی، ۴ هزارو ۵۴۵ بطری مواد شوینده، ۳۰۰ تخته پتو اختصاص داده است.

ولدخانی افزود: از آغازین روز بارش نزولات آسمانی شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از اعضای کمیته بحران استان مرکزی و شهرستان شازند در این کمیته حضوری فعال و موثر داشته است که ضمن همکاری با مسئولین استان و شهرستان، مسئولیت‌های واگذار شده را به نحو احسن انجام داده است.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور کاهش آلام مردم سیل زده کشور، مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی شازند به کمک و یاری هموطنان خود شتافتند که سایر اقدامات انجام شده توسط این شرکت به شرح زیر است.

-اهدا حدود ۵۳ متر لوله فلزی در سایز و اندازه‌های مختلف.

- اهدا حدود ۴۰ متر لوله سیمانی در سایز و اندازه‌های مختلف.

-اعزام ۶ نفر آتش نشان و ۲ نفر راننده به همراه خودرو سنگین آتش نشانی به شهرستان درود ۱۱ تا ۱۶ فروردین

-اعزام تریلی پمپ، جهت روستای کزاز شهرستان شازند به همراه ۳ نفر آتش نشان و راننده از تاریخ ۱۲ تا ۱۳ فروردین

- تعداد ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل گریدر، کمرشکن، بیل زنجیری، لودر، بیل مکانیکی و تریلی جهت برف روبی و مهار سیلاب و کمک به ستاد‌های بحران شهرستان شازند و استان مرکزی از تاریخ ۵ تا ۱۷ فروردین به صورت متناوب

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند ادامه داد: کمک‌های یاد شده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

کمک‌های انجام شده توسط شرکت پتروشیمی شازند به سیل زدگان

برچسب ها: سیل ، امداد ونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار