مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور امدادرسانی به کودکان سیل‌زده، اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی در قالب پویش بهار مهربانی کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد عبدالملکی گفت: این اداره کل همزمان با سراسر کشور برای کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی آنان اقدام به راه‌اندازی پویش بهار مهربانی در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی به این مناطق کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح بهار مهربانی در تمام کتابخانه‌های عمومی کردستان اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این راستا مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی قابل استفاده خود را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان افزود: کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی دریافتی پس از تایید کارشناس منابع استان، تجمیع، آماده سازی و به ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، ایلام و مازندران ارسال می‌شود.

عبدالملکی یادآور شد: مردم نوعدوست استان کردستان همواره پیشتاز کمک و یاری رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای مختلف در کشور بوده اند و در اجرای این طرح نیز کتابخانه‌های عمومی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: حوادث ، کتاب خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.