شرکت آنر پس از معرفی Play 8A گوشی دیگری با مشخصات مشابه با نام 8A Pro تولید کرده و به زودی رونمایی می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر شرکتی است که زیر مجموعه غول تولیدکننده گوشی چینی یعنی هوآوی است. این شرکت به دلیل محصولات بسیار خوبی که تولید می‌کند توانایی رقابت با بقیه شرکت‌ها را به دست آورده است. اکنون آنر در حال معرفی محصول بعدی خود است.

آنر اوایل امسال به ما گوشی جدیدی به نام Play 8A را معرفی کرد. بر اساس خبر‌هایی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است این گوشی با یک نسخه دیگر با قابلیت ارتقا بیشتر ادامه خواهد یافت. نام این دستگاه جدید آنر 8A Pro است.

گوشی جدید آنر 8A Pro دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی است و حسگر اثر انگشت استفاده شده در آن مانند گوشی‌های قدیمی‌تر در پشت دستگاه قرار دارد.

گوشی آنر 8A Pro با پردازنده Helio P35 SoC معرفی می‌شود+تصاویر

بقیه موارد این گوشی دقیقا از Play 8A قرض گرفته شده است. در این دستگاه از Helio P35 SoC به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده می‌شود تا عملکرد خوبی برای کاربر ایجاد شود. سیستم عامل استفاده شده در گوشی 8A Pro اندروید ۹ پای است. این گوشی هوشمند دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و برای حافظه خارجی اسلات جداگانه‌ای دارد. در نتیجه شما لازم نیست میان داشتن فضای بیشتر یا سیم کارت دوم یکی را انتخاب کنید.

در بخش دوربین فیلم‌برداری Honor 8A Pro یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیسکلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیسکلی در عقب قرار دارند. برای باتری هم که یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک دستگاه است از یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. نکته عجیب این است که چرا این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی هوشمند از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود.گوشی آنر 8A Pro در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود و در روسیه به قیمت ۲۱۸ دلار (۱۹۲ یورو) به فروش می‌رسد.

گوشی آنر 8A Pro با پردازنده Helio P35 SoC معرفی می‌شود+تصاویر


بیشتر بخوانید: گوشی آنر 20i به صورت رسمی در ۱۷ آوریل معرفی می‌شود


انتهای پیام/

معرفی گوشی 8A Pro

برچسب ها: فناوری ، آنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار