مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال تغییر در هویت ملی و ارزش‌های جامعه است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی همزمان با هفته وحدت و در نشست با فرماندهی و مدیران انتظامی چهارمحال و بختیاری، با بیان تقسیم مباحث امنیتی در پنج شاخص سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی اظهار داشت: رفع چالش‌های مختلف و تقویت امنیت در این حوزه ها، نیازمند همکاری تمامی نهاد‌ها و دستگاه‎هاست.

وی افزود: امروزه جبهه استعمار و استکبار از طریق جنگ نرم و با به کارگیری رسانه‌های مختلف سنتی و نوین مانند ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال خدشه دار کردن و تغییر در هویت ملی و ارزش‌های جامعه هدف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این موقعیت باید با رصد دقیق، مراقب شرایط بود، چرا که دشمن در پی آن است تا با استحاله فرهنگی و اجتماعی و توطئه‌های مداوم و جدیدی که هر روز گسترده‌تر و شدیدتر می‌شود، گرایش جوانان را از ارزش‌های جامعه به مسائل بی ارزش و غیر انسانی و غیر اخلاقی سوق دهد.

عظیمی، بررسی ضرورت‌های جامعه برای کمک به روند امنیت و توسعه را مهم دانست و اظهار داشت: فضای مجازی از مهم‌ترین مباحث کنونی است که نیازمند توجه جدی و تعامل مناسب بین دستگاه‌های مختلف با استفاده از منابع آموزشی متناسب با توطئه‌های دشمن می‌باشد.

وی در ادامه با قدردانی تلاش نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری برای کاهش چشمگیر جرایم مختلف در استان و اشاره به سرفصل‌های مشترک صدا و سیما و نیروی انتظامی در مسائل قومیتی و امنیت اجتماعی گفت: هم اکنون استان در وضعیت مطلوبی در این زمینه قرار دارد.

عظیمی تأکید کرد: امروزه امنیت سرمایه گذاری در استان برای رسیدن به اشتغال پایدار هم بسیار ضروری و قابل توجه، و نیازمند هم اندیشی و تلاش مشترک و کارشناسانه دستگاه‌های مسئول می‌باشد.

از ۱۲ ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت آن حضرت (ص) بنا بر روایات شیعه و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، به عنوان «هفته وحدت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

اهمیت بررسی ضرورت‌ها برای کمک به روند امنیت و توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار