مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جلسه اعضای هیات حل اختلاف سنندج بر عزم جدی برای تحقق شعار رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در حاشیه جلسه اعضای هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سنندج بر عزم جدی برای تحقق شعار رونق تولید تاکید کرد و گفت: این مهم با تعامل کارگر و کارفرما و جدیت هر دو در افزایش کیفیت و راندمان تولید میسر است.

برهان صلواتی  با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نامیده است ، افزود: البته پایه های این شعار کلیدی سال گذشته با تدبیر و درایت معظم له در شعار حمایت از کالای ایرانی قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان سپس بر لزوم تغییر در رویکردهای کاری اشاره کرد و گفت: رویکرد در جلسات رسیدگی به شکایات کارگری باید بر مبنای سازش باشد چراکه نگاه ما به مقوله اشتغال،حفظ و صیانت از اشتغال موجود است.

وی خواستار کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده های حل اختلاف شد و خاطرنشان کرد: این کار باید همواره با رویکرد سازشی همراه باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران ایران در لیست تروریستی اشاره کرد و این تصمیم را اقدامی مذبوحانه و خلاف شئون انسانی ارزیابی کرد.

وی گفت: اینگونه خصومت آمریکایی ها راه به جایی نمی برد چرا که سپاه در ایران تنها یک نهاد نظامی نیست بلکه در دل مردم جای گرفته و به نوعی همه ما سپاهی هستیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.