رئیس فدراسیون اسکواش گفت: مسعود قره ضیاالدینی کارشناس فدراسیون اسکواش به عنوان داور در مسابقات ۵۰ هزار دلاری ماکائو حاضر شد

سلیمانی: نماینده ایران به عنوان داور در مسابقات ماکائو شرکت کردمسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور قره ضیاالدینی در مسابقات ۵۰ هزار دلاری ماکائو گفت: مسعود قره ضیاالدینی کارشناس فدراسیون اسکواش به عنوان داور در مسابقات ۵۰ هزار دلاری ماکائو حضور پیدا کرده است. او علاوه بر این مسابقات نیمه نهایی فینال این بازی‌ها را برای تلویرزیون ملی ماکائو و شبکه‌های ماهواره‌ای به زبان انگلیسی گزارش خواهد کرد. این موضوع نشان دهنده این است که استراتزی‌های ما در حال عملی شدن است. به دنبال این بودیم ابتدا او عضو کمیته سیدینگ آسیا شود در مرحله دوم به عنوان ریاست کمیته سیدینگ برسد و مرحله بعدی به عنوان رئیس کمیته مسابقات آسیا انتخاب شود.

اسکواش ایران سانتی متر به سانتی متر رشد کرده است

او در مورد انتخاب تیم ملی اسکواش ایران به عنوان بهترین تیم ۲۰۱۸ در حوزه پیشرفت گفت: کشور‌های مختلف در ماکائو حضور داشتند و با توجه به اینکه ایران تیمی بوده است که در دهه‌های اخیر سانتی متر به سانتی متر رشد کرده است و یک رشد تحولی در فروردین ماه سال ۹۷ داشته است، تیم مردان از رده پنجم به سوم صعود کرده است و تیم بانوان از رده آخر به رده ۶ رسیده است. این موضوع باعث شد با رای نمایندگان کشور‌های دیگر ایران با رای قاطع به عنوان بهترین تیم در حوزه پیشرفت معرفی کنند.

مربیان تیم ملی نیز به عنوان برترین ها انتخاب شدند

سلیمانی در مورد انتخاب ۲ مربی ایران در بین برترین‌ها گفت: ۲ سرمربی ما در بخش آقایان و بانوان یعنی محمدحسین سنایی و فاطمه سادات حیدری نیز به ترتیب به عنوان بهترین مربی در توسعه و پیشرفت اسکواش و هویت بخشی به اسکواش در سال ۲۰۱۸ انتخاب شدند. این ۲ نفر جوایزشان را ۲ هفته دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا که در مالزی برگزار می‌شود دریافت خواهند کرد.

خارج از سند راهبردی فدراسیون حرکت نمی کنیم

او در مورد اینکه چگونه فدراسیون اسکواش موفق شده است مسیر پیشرفت را در چند سال اخیر طی کند گفت: نگاه به سرمایه‌های انسانی، سرمایه‌های فکری، مدیریت دانش و هزینه جهت دار و مسیر آسفالته. منظور از مسیر آسفالته همان سند راهبردی است که ما خارج از آن حرکت نمی‌کنیم و به سمت اهدافمان می‌رویم. اولین باری است که به چنین افتخاری دست پیدا کرده ایم.


بیشتر بخوانید:

سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است

تیم ملی اسکواش عازم مالزی می‌شود

شهنازی: فدراسیون اسکواش باید به دنبال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۴ باشد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار