مدیر آموزش و پرورش بهبهان از اعزام ۵ کامیون محموله حاوی کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بهبهان به منطقه سیل زده حمیدیه خبر داد.

رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: پس از تشکیل پویش دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان جهت کمک به مناطق سیل زده، کمک‌های قابل توجهی چه به صورت نقدی و چه به صورت غیر نقدی جمع آوری شد.

وی با اشاره به دریافت و سازماندهی هدفمند کمک‌ها افزود: اولین محموله حاوی کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بهبهان در قالب ۵ کامیون باری و سواری به منطقه سیل زده حمیدیه صبح امروز ارسال می‌شود.

عبدی پور عنوان کرد: با توجه به وضعیت سخت در منطقه حمیدیه اولین محموله حاوی اقلام مورد نیاز مردم این منطقه که شامل پتو، لباس، شیر خشک، پوشک بچه، برنج، کنسرو، قند، شکر است که به مردم سیل زده اهدا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با بیان اینکه شخصا کمک‌های انسان دوستانه را تا رسیدن به مقصد همراهی می‌کند، گفت: جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان چه در مدارس و چه در ستاد همچنان ادامه دارد که در صورت دریافت به مناطق مختلف سیل زده ارسال خواهند شد.

انتهای پیام/م

جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.