وحید ایمانی توضیح یکی از مدیران رسانه‌ای هلال‌ احمر درباره حضور سلبریتی‌ها در مناطق سیل‌زده را در توییتر به اشتراک گذاشت.

برخی از سلبریتی‌ها برای حضور در مناطق سیل‌زده درخواست پول کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید ایمانی، مجری سیما، با توجه به غیبت سلبریتی‌ها در مناطق سیل‌زده مطلبی را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت. او در پست خود نوشت:

«به یکی از مدیران رسانه‌ای هلال احمر پیشنهاد دادم که تعدادی از سلبریتی‌ها را به مناطق سیل زده ببرند تا از نزدیک رنج مردم را ببینند و کمتر نمک به زخم آنها بپاشند. در جوابم گفت: به تعدادی از آنها گفتیم، به ما گفتن چقدر می‌دهید تا بیایم!!!». 

شایان ذکر است؛ پس از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، برخی از چهره‌های شناخته‌شده در عرصه هنر و بازیگری یا همان سلبریتی‌ها با انتشار مطالبی ناامیدکننده در فضای مجازی شروع به انتقاد از نحوه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان کردند. برخی از آنها حتی به حضور روحانیون و پاسداران در این مناطق هم خُرده گرفتند و حضور آنها با لباس سپاه و عمامه را ریاکاری دانستند.


بیشتر بخوانید:

آقای پرستویی لطفاً بی انصاف نباش!

خانم افشار مگه ایرانی نیستی؟ بیل بگیر دستت برو کمک!


برخی از سلبریتی‌ها برای حضور در مناطق سیل‌زده درخواست پول کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
این سلبریتی ها نباید مکان سیل زدگان را الوده کنند . انها لیاقت رفتن به انجا را ندارند . لیاقت انها خدمت به صهیونیستها و منافقین است .
United Arab Emirates
علی
۱۱:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اینا ایرانی نیستن
Canada
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
چه قشنگ ذات خبیث شان را نشان دادند
Canada
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدایا این همه انسان نما بعنوان سلبیرتی چرا افریدی !
Canada
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
لعت کم میاورم خبیثی نامردی .بی مرامی این بقول خوذشون سلیبرتی ها را توصیف کنم .باید اسم این ادم نما ها که گفته اند .چقدر پول میدهید را منتشر کنند تا مردم بیش از گذشته این ها را بشناسند .