جمعی از مسئولان استان همدان از روند خدمت رسانی مردم استان به سیل زدگان لرستان بازدید کردند.

بازدید مسئولان همدان از روند خدمت رسانی در لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس پس از بازدید از وضعیت شهر‌های پل دختر و چگنی گفت: حدود هزار نفر از استان همدان در این مناطق حضور دارند و قرار است ماشین آلات دیگر هم از همدان به این شهرستان‌ها ارسال شود.

 عراقی معاون عمرانی استاندار همدان هم گفت: حدود پنجاه نفر از کارکنان شهرداری‌های همدان ملایر و نهاوند مشغول لایروبی رودخانه، رسیدگی به وضعیت پارک‌ها و ساخت و ترمیم جداول هستند.

صوفی شهردار همدان هم با بیان اینکه در روز‌های آینده ماشین آلات، جرثقیل و بابکت به سراب دوره اعزام می‌شود افزود:با برنامه ریزی های صورت گرفته در یک هفته وضعیت سراب دوره به حالت عادی برگردد.

 ترابی نژاد فرماندار چگنی هم با بیان اینکه ۱۰ دهانه پل بزرگ ۵۰ متری در شهرستان و تاسیسات شهری با مشکل مواجه شده اند افزود: استان همدان تاکنون خدمات مناسبی را در این شهرستان ارائه کرده است.

گفتنی است همدان، استان معین لرستان است و رسیدگی به وضعیت شهرستان چگینی به همدان واگذار شده است.چگنی یکی از شهرستان های استان لرستان است که همدانی‌ها در آن حضور دارند و پاکسازی و ترمیم خسارت‌ها در مرکز شهرستان یعنی سراب دوره بر عهده شهرداری‌های همدان، ملایر و نهاوند است.

 این روز‌ها برخی از مناطق لرستان پس از فروکش کردن سیل وضعیت مناسبی ندارند.

 مردم استان همدان از چندین روز قبل به کمک سیل زدگان شتافته اند، در پل دختر حضور جوانان بسیجی چشمگیرتر است.

انتهای پیام/د.ا

حضور مسئولان همدانی در مناطق سیل زده لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.