متقاضیان طرح سرباز معلم تا پنجم اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادرجهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان امروز گفت: بر اساس بخشنامه وزرات آموزش و پرورش ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم تا پنجم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس انجام می‌شود، افزود: جذب سرباز معلمان در کلاس‌های درس واحد‌های آموزشی مناطق کم‌تر توسعه یافته امکان‌پذیر است و به کارگیری آنان در بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ گونه مجوز قانونی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، در موعد مقرر، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

نادرجهان آرای افزود: جذب و به کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس و بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو انجام می‌شود.

وی گفت: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچ گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از متقاضیان خواست برای ثبت نام و اطلاع از شرایط ثبت نام به اداره کل آموزش و پرورش و مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

آغاز ثبت نام جذب سرباز معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.