جشنواره سرباز با عنوان حضرت علی اکبر (ع) امروز در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در  جشنواره سرباز ،  با تجلیل از نقش سربازان در عرصه‌های دفاع از امنیت کشور گفت: سربازان نقش مهمی در خلاقیت و امنیت کشور دارند.

وی به نقش مادران سربازان در تربیت جوانان متعهد انقلابی اشاره کرد و افزود: مادران جامعه اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س)  باید در پرورش انقلابی و درست فرزندانشان تلاش کنند تا این جوانان در هر عرصه‌ای خدمت تاثیر گذار کنند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دوران سربازی یک فرصت طلایی برای جوانان محسوب می‌شود و دوره جوانی هم یک دوره تجربه اندوزی است و باید از آن به بهترین شکل بهره گرفت.

در ادامه این جشنواره، سرهنگ علیرضا مسرور مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه قدس گیلان هم گفت:این جشنواره با هدف شناسایی سربازان نمونه در ۹ محور مختلف دفاع و امنیت، وظیفه شناسی، خلاقیت و فناوری، دینداری و بصیرت، سازندگی و تفکر بسیجی، ایثارگری و فداکاری، فرهنگی و تبلیغات، مسئولیت پذیری و خانواده و تربیت بدنی و ورزشی برگزار شد.

وی با بیان اینکه از ۳۰۰ سرباز ۳۸ سرباز برای مرحله استانی جشنواره برگزیده شدند که از این تعداد ۴ سرباز نیز به مرحله کشوری راه یافتند تصریح کرد:مرحله کشوری جشنواره سرباز نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

جشنواره سرباز با عنوان حضرت علی اکبر (ع) در رشت

برچسب ها: سپاه ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.