رئیس هیئت تنیس استان اصفهان از برگزاری مسابقات بین المللی تنیس ITF junior برای چهارمین بار در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد رحیمی، رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: این مسابقات در رده سنی زیر ۱۸ سال و توسط فدراسیون جهانی تنیس برای چهارمین بار در اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ تنیسور در این مسابقات شرکت دارند که بیش از ۲۰ نفر از آن‌ها از کشور‌های خارجی مانند آلمان، ترکیه، اوکراین، هنگ کنگ و ... هستند که در سطح بالایی با هم به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان پیرامون داوری این مسابقات افزود: سرداور این مسابقات آقای مسیح صلاح از داوران نشان سفید و برجسته تنیس استان اصفهان و کشور است و نکته جالب داوری این مسابقات این است که تعداد داوران نشان سفید ایران کمتر از ۱۰ نفر است.
وی پیرامون نمایندگان استان در این مسابقات بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان از کشور ایران هستند و اغلب تنیسور‌های زیر ۱۸ سال استان که شرایط حضور در این مسابقات را داشتند شرکت کرده اند که خوشبختانه از برترین تنیسور‌های کشور هستند که شانس زیادی در این مسابقات دارند.
رحیمی پیرامون زمان و مکان برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات اصلی از امروز آغاز می‌شود و تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی
 
 


آغاز مسابقات بین المللی تنیس زیر ۱۸ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.