استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به سفر وزیر راه به زودی شاهد آغاز پروژه راه آهن شهرستان فردوس خواهیم بود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار خراسان جنو‌بی بامداد امروز در نشست با نخبگان شهرستان فردوس با بیان اینکه مباحث زیرساختی استان نیازمند توجه ملی و تخصیص و تامین اعتبارات است، گفت: اتصال استان به شبکه ریلی کشور یکی از موضوعات مهم است و با توجه به سفر قریب الوقوع وزیر راه به زودی شاهد آغاز پروژه راه آهن شهرستان فردوس خواهیم بود.


وی افزود: در سال جاری ۲۰۰ میلیون دلار برای تقویت و توسعه صنایع استان از طریق صندوق توسعه ملی به خراسان جنوبی تخصیص می‌یابد.


معتمدیان به تکمیل زنجیره شتر در استان اشاره کرد و گفت: اقلیم ما آمادگی توسعه و تکمیل زنجیره شتر را دارد و مردم ما نیز با فرهنگ آن آشنا هستند، توسعه و تکمیل این زنجیره می‌تواند طی دو یا سه سال، زمینه تولید و اشتغال را فراهم کند.


استاندار خراسان جنو‌بی افزود: اگر بناست خراسان جنوبی توسعه یابد نیازمند توسعه و هم افزایی هستیم و تصویر زیبای استان زمانی خود را نشان می‌دهد که قطعات پازل کنار هم قرار داشته باشند و ما به تبعیض و بی عدالتی اعتقادی نداریم و اجازه نمی‌دهیم حقی از مردم ضایع شود.


رئیس شورای اسلامی شهرستان فردوس هم در این نشست گفت: راه‌های مواصلاتی فردوس از جمله سه راهی روم به فردوس، بجستان فردوس و دیهوک فردوس نیازمند نگاه ویژه است چرا که ۷۰ درصد تصادفات منجر به فوت استان در این محور‌ها رخ می‌دهد.


تقاضایی اول افزود: حصارکشی باند امداد و نجات، احداث پست ۱۲۳ کیلووات شهرک صنعتی، احداث اورژانس درمانی در کجه و چاهنو، صدور مجوز دام سبک اسلامیه، اختصاص اعتبار برای لایروبی و مرمت قنات جهانی بلده و تکمیل مجتمع دامداران فردوس را از دیگر مطالبات مردم شهرستان فردوس می‌باشد.


اکبری رئیس شورای اسلامی شهر فردوس، نبود دستگاه‌های ام آر آی و سی تی اسکن در بیمارستان فردوس را از دغدغه‌های درمانی مردم این شهرستان و گفت: احداث پادگان آموزشی پدافند هوایی نقش مهمی در اقتصاد شهرستان فردوس دارد که امید است بزودی شاهد افتتاح آن باشیم.
انتهای پیام/ب


حضور استاندار خراسان جنوبی در فردوس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.