روز جمعه یکی از اعضای باشگاه پارس جنوبی جم خبر از اخراج ۳ بازیکن این تیم داد و ساعتی بعد روابط عمومی این باشگاه خبر را تکذیب کرد.

یک بام و دو هوای مسئولان باشگاه لیگ برتری/ اخراج و تکذیب به فاصله یک ساعتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روز گذشته یکی از اعضای باشگاه پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خبر از محرومیت و کنار گذاشتن ۳ بازیکن مطرح این تیم داده بود، ساعتی بعد روابط عمومی این باشگاه این خبر را تکذیب کرد و مهدی تارتار سرمربی این تیم، موضوع کنار گذاشتن بازیکنانش را شیطنت رسانه‌ای عنوان کرد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مصاحبه با خبرنگاران بعد از اتمام بازی با پیکان خبر کنار گذاشتن بازیکنانی که در تمرینات هفته گذشته تیم دست به اعتصاب زده بودند را اعلام کرده بودند.

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی بعد از بازی با سپیدرودرشت در هفته بیست و ششم لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و حاضر به تمرین نشدند. موضوعی که با واکنش مهدی تارتار همراه شد و او از برخی بازیکنان گلایه کرد و عنوان کرد بازیکنانی که به جای استفاده از بدن شان در تمرین، از زبان خود استفاده می‌کنند را در اختیارباشگاه قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار