استاندار اردبیل گفت: فعالیت نیرو‌های اعزامی استان اردبیل به مناطق سیل زده متمرکز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که در جلسه ستاد معین و کارگروه استانی بازسازی مناطق سیل زده گفت: به منظور همگرایی بیش تر، فعالیت نیرو‌هایی که از دستگاه‌های اجرایی مختلف استان اردبیل به مناطق سیل زده اعزام شده اند با محوریت بنیاد مسکن در یک منطقه مشخص متمرکز می‌شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت هموطنان مان در مناطق سیل زده، همه دستگاه‌ها وظیفه دارند با مشارکت مردم نوعدوست استان، تمام توان و تلاش خود را برای کمک به بازسازی آن مناطق به کار گیرند.

استاندار اردبیل تاکید کرد: باید ماموریت‌هایی نظیر ساختن مسکن برای معلولان سیل زده که بر عهده استان ما گذاشته شده به نحو احسن عملی شود.

بهنام جو در بخش دیگری از سخنانش به برنامه ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد شور و نشاط و امید در بین مردم به ویژه کودکان مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: در کنار عملیات بازسازی و فعالیت‌های عمرانی؛ ارائه برنامه‌های ایجاد اشتغال در مناطق مذکور هم ضروری است.

گفتنی است در این جلسه یاد و خاطره دو جهادگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل که در جریان اعزام به مناطق سیل زده در اثر سانحه رانندگی جان باختند، گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ح

ارائه برنامه‌های ایجاد اشتغال در مناطق سیل زده ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.